Bioplin spet vse bolj aktualen

IVECO sodeluje na dirki Tour d'Europe 2025 – pobudi, ki vključuje celotno evropsko avtomobilsko verigo z več kot 20 partnerji – in katere cilj je ozaveščanje o vlogi obnovljivih goriv pri doseganju podnebne nevtralnosti do leta 2050, kot je opisano v evropskem zelenem dogovoru.

Iveco Tour d'Europe
Iveco Tour d | Foto: Iveco

IVECO se pridružuje turneji, ki se je začela marca lani v Madridu, s svojim novim tovornjakom S-Way LNG, ki ga poganja biometan. Podjetje aktivno dokazuje, da obnovljivi plin učinkovito zmanjšuje emisije CO₂ in ponuja konkretno, prilagodljivo rešitev za razogljičenje komercialnega cestnega prometa. Zahvaljujoč dobro uveljavljeni in rastoči evropski mreži črpalk s približno 800 postajami je mogoče mednarodne poti že prevoziti s tovornjakom, ki ga poganja izključno bio LNG.

Do junija bodo projektna vozila, ki jih poganjajo biometan, HVO in bioetanol, potovala po Evropi, dogodki pa bodo spodbujali dialog med akterji v dobavni verigi in oblikovalci politik o učinkovitosti obnovljivih goriv in njihovem potencialu za razogljičenje v prometnem sektorju. Med turnejo bo preizkušena Boscheva metodologija Digital Fuel Twin – rešitev, ki omogoča digitalno sledljivost obnovljivih goriv in emisij ogljika v celotni dobavni verigi prek izmenjave podatkov med vozilom in bencinsko črpalko.

Biometan: Konkreten primer krožnega gospodarstva

Biometan, proizveden iz organskih odpadkov in ostankov, je obnovljivo in krožno gorivo, ki odpadke pretvarja v čisto energijo – kar prinaša okoljske, gospodarske in družbene koristi. Je odličen primer krožnega gospodarstva, ki se uporablja v prometu. Biometan je popolnoma združljiv z obstoječo evropsko infrastrukturo za utekočinjeni zemeljski plin (LNG) in je na voljo za takojšnjo uporabo.

Iveco modelsko leto 2024

S-Way LNG

IVECO se pridružuje turneji s svojim tovornjakom S-Way LNG najnovejše generacije. Opremljen z novim motorjem xCursor 13 na zemeljski plin s 500 konjskimi močmi, ki ga je izdelal FPT Industrial, in dosegom do 1.700 kilometrov, tovornjak zagotavlja vrhunsko zmogljivost, hkrati pa znatno zmanjšuje svoj okoljski odtis. V primerjavi s prejšnjim modelom izboljšave pogonskega sklopa in aerodinamike dosegajo do 11 % večjo učinkovitost porabe goriva in zmanjšanje emisij CO₂.

Po nedavni normalizaciji cen goriva – po skokih, ki so jih povzročili globalni geopolitični dejavniki – in v kombinaciji z učinkovitostjo porabe goriva in vladnimi spodbudami so ta vozila strateška rešitev za upravljavce voznih parkov, ki si prizadevajo za optimizacijo skupnih stroškov lastništva (TCO).

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.