
Ustavljeno testiranje robotskih taksijev
16.05.2025 Zagonsko podjetje za avtonomno vožnjo Pony.ai je prejelo ukaz o prekinitvi delovanja v Pekingu, potem ko se je v tore...
IVECO sodeluje na dirki Tour d'Europe 2025 – pobudi, ki vključuje celotno evropsko avtomobilsko verigo z več kot 20 partnerji – in katere cilj je ozaveščanje o vlogi obnovljivih goriv pri doseganju podnebne nevtralnosti do leta 2050, kot je opisano v evropskem zelenem dogovoru.
IVECO se pridružuje turneji, ki se je začela marca lani v Madridu, s svojim novim tovornjakom S-Way LNG, ki ga poganja biometan. Podjetje aktivno dokazuje, da obnovljivi plin učinkovito zmanjšuje emisije CO₂ in ponuja konkretno, prilagodljivo rešitev za razogljičenje komercialnega cestnega prometa. Zahvaljujoč dobro uveljavljeni in rastoči evropski mreži črpalk s približno 800 postajami je mogoče mednarodne poti že prevoziti s tovornjakom, ki ga poganja izključno bio LNG.
Do junija bodo projektna vozila, ki jih poganjajo biometan, HVO in bioetanol, potovala po Evropi, dogodki pa bodo spodbujali dialog med akterji v dobavni verigi in oblikovalci politik o učinkovitosti obnovljivih goriv in njihovem potencialu za razogljičenje v prometnem sektorju. Med turnejo bo preizkušena Boscheva metodologija Digital Fuel Twin – rešitev, ki omogoča digitalno sledljivost obnovljivih goriv in emisij ogljika v celotni dobavni verigi prek izmenjave podatkov med vozilom in bencinsko črpalko.
Biometan, proizveden iz organskih odpadkov in ostankov, je obnovljivo in krožno gorivo, ki odpadke pretvarja v čisto energijo – kar prinaša okoljske, gospodarske in družbene koristi. Je odličen primer krožnega gospodarstva, ki se uporablja v prometu. Biometan je popolnoma združljiv z obstoječo evropsko infrastrukturo za utekočinjeni zemeljski plin (LNG) in je na voljo za takojšnjo uporabo.
IVECO se pridružuje turneji s svojim tovornjakom S-Way LNG najnovejše generacije. Opremljen z novim motorjem xCursor 13 na zemeljski plin s 500 konjskimi močmi, ki ga je izdelal FPT Industrial, in dosegom do 1.700 kilometrov, tovornjak zagotavlja vrhunsko zmogljivost, hkrati pa znatno zmanjšuje svoj okoljski odtis. V primerjavi s prejšnjim modelom izboljšave pogonskega sklopa in aerodinamike dosegajo do 11 % večjo učinkovitost porabe goriva in zmanjšanje emisij CO₂.
Po nedavni normalizaciji cen goriva – po skokih, ki so jih povzročili globalni geopolitični dejavniki – in v kombinaciji z učinkovitostjo porabe goriva in vladnimi spodbudami so ta vozila strateška rešitev za upravljavce voznih parkov, ki si prizadevajo za optimizacijo skupnih stroškov lastništva (TCO).