Actrosi na vodik že kmalu na cestah

Pri Daimler Trucks se za namen elektrifikacije prevozov na dolge razdalje osredotočajo na uporabo vodikovih gorivnih celic. Njihov cilj je z enim polnjenjem doseči do 1.000 kilometrov ali več.

daimler-gen-h2-truck-10
Obsežna serija testov je zelo zahtevna za vozilo in njegove sestavne dele, med drugim pa se osredotoča tudi na neprekinjeno delovanje, različne vremenske in cestne razmere ter različne vozne manevre.

Konec aprila je proizvajalec tovornjakov že začel izvajati teste izboljšanega prototipa svojega tovornjaka Mercedes-Benz GenH2, ki je bil predstavljen leta 2020. To predstavlja pomemben mejnik na poti do serijske proizvodnje. Med temi preizkusi razvijalci pri Daimler Trucks postopoma preizkušajo vozila na gorivne celice. Obsežna serija testov je zelo zahtevna za vozilo in njegove sestavne dele, med drugim pa se osredotoča tudi na neprekinjeno delovanje, različne vremenske in cestne razmere ter različne vozne manevre.

V skladu z razvojnim načrtom bodo  vozilo že pred koncem letošnjega leta preizkusili tudi na javnih cestah. Preizkusi strank naj bi se začeli leta 2023. Prvi serijsko izdelani tovornjaki GenH2 naj bi bili kupcem predani do leta 2027.


Fotogalerija