30 let svetleče zvezde

Pred natanko tridesetimi leti je bil tovornjak LN2 prvo vozilo znamke Mercedes-Benz, ki je zapustilo proizvodno linijo v Ludwigsfeldu. Ta je danes tretji največji Daimlerjev obrat za proizvodnjo dostavnih vozil na svetu. Dnevno izdelajo približno 200 tako imenovanih »odprtih modelov« Sprinterja (šasija s kabino) in več kot 50.000 na leto. Do sedaj je bilo v tovarni v Brandenburgu izdelanih več kot 820.000 vozil.

21c0072014
Dnevno izdelajo približno 200 tako imenovanih »odprtih modelov« Sprinterja (šasija s kabino) in več kot 50.000 na leto.

Od tovornjaka do kombija - nov začetek po padcu berlinskega zidu

Uspešno pot je začrtal tovornjak z oznako LN2, hitro mu je sledil tudi prvi dostavnik, T2, ki so ga izdelovali od leta 1991 do leta 1996. T2-ju je sledil Vario in nazadnje Mercedes-Benz Sprinter. Odprte izvedbene v Brandenburgu izdelujejo že od leta 2006. Trenutno v Ludwigsfeldeju izdelujejo tretjo generacija Sprinterja in njegove izpeljanke. Ti so osnova za različne tipe vozil, ko so reševalna vozila, avtodomi ali hladilniki.Gospodarska moč in varnost v regiji

Pred tremi desetletji je bil obrat v Ludwigsfelde eden izmed največjih in zato najpomembnejših delodajalcev v regiji. Brandenburški premier dr. Dietmar Woidke ob obletnici: "Kar se je začelo pred 30 leti, je postalo zgodba o uspehu. Vesel sem, da se je nekdanja gradnja vozil NDR v Ludwigsfelde stabilizirala in razširila zaradi vstopa Mercedes-Benza po letu 1990 Ludwigsfelde je tako ena od zgodb o uspehu nemške enotnosti. Brandenburg ima s tradicionalnim podjetjem v Stuttgartu dolgoletnega zanesljivega in močnega gospodarskega partnerja. Državna vlada se zaveda trenutnega težkega položaja podjetij in njihovih zaposlenih v času delamo vse, da zagotovimo, da bodo okvirni pogoji še naprej dobri, da bomo lahko dobro začeli po predvidljivem koncu pandemije. In to seveda velja tudi za proizvodnjo Sprinterja v Ludwigsfelde. Lansko poletje sem obiskal tovarno in dobil sliko proizvodnje sprinterja v koronskih pogojih s posebnimi zaščitnimi ukrepi. delovna sila in visoke zahteve glede varnosti in zdravja zaposlenih v tovarni so impresivni."

V preteklih letih so pri Mercedes-Benz Vans v tovarne vložili veliko, skupaj okoli milijardo evrov. "Tovarna je nosilec naše trenutne svetovne proizvodne mreže," je povedal dr. Ingo Ettischer, vodja proizvodnje pri Mercedes-Benz Vans. "V zadnjih letih smo že določili pot razvoja tovarne v Ludwigsfelde, zlasti zaradi proizvodnje električnih in priključnih dostavnikov. Poleg tega proizvodnja postaja vse bolj digitalizirana. Vse to zahteva inovativno moč, strokovno znanje in profesionalen pristop - kar ekipa v Ludwigsfelde vsak dan impresivno dokazuje. "

Najpomembnejši kapital: ekipa

Danes je v Mercedes-Benzovi tovarni v Ludwigsfeldu zaposlenih več kot 2.000 ljudi, večina od njih v proizvodnji najnovejše generacije Sprinterja. "Eden od odločilnih dejavnikov, ki določa naš trajnostni uspeh v tovarni, je naša ekipa," je povedal dr. Markus Keicher, direktor tovarne in generalni direktor Mercedes-Benz Ludwigsfelde GmbH. "Samo s pravimi ljudmi lahko uspešno izdelujete vozila v tako dolgem obdobju. Potrebujete usposobljeno ekipo, ki daje vsak dan vse od sebe, da lahko vozila izdelujemo po željah kupcev in smo prisotni na cestah po celem svetu - leta in leta."

Spremembe v proizvodnji skozi leta

Proizvodnja se je v zadnjih tridesetih letih precej spremenila in tovarna se je nenehno razvijala in prilagajala novim trendom. Zaradi svoje učinkovitosti in številnih inovacij je tovarna v Ludwigsfelde ena izmed najsodobnejših lokacij v skupini. V zadnjih letih se je digitalizacija znatno povečala pri izdelavi dostavnikov  Mercedes-Benz  in sicer v obliki transportnih sistemov brez voznika, eksoskeletov ali uporabe RFID čipov v logističnih procesih.

Fotogalerija