Renault TrucksRenault Trucks z dosegom do 600 kilometrov
28.11.2025 Renault Trucks je predstavil dva nova električna modela, E-Tech T 780 in E-Tech T 585, pri čemer je prvi optimiziran ...
ZF je skupaj s člani nemškega združenja BGL preizkusil novi menjalnik TraXon 2 s hibridnim modulom in poudarja, da lahko njegova uporaba znatno zmanjša porabo goriva, s tem pa tudi stroške in emisije.

Novi hibridni sistem ZF je pokazal velik potencial za zmanjšanje porabe goriva v realnih pogojih in lahko deluje kot tako imenovani polni hibrid ali priključni hibrid. TraXon 2 Hybrid je mogoče vgraditi v različne konfiguracije vozil, kombinirati pa ga je mogoče tudi z različnimi vrstami goriva – dizelskim gorivom, HVO, CNG/LPG ali vodikom v motorjih z notranjim zgorevanjem. Potencial za zmanjšanje porabe oziroma emisij CO2 je do 47 % pri prevozu na dolge razdalje in do 73 % pri distribuciji, če se uporablja kot priključni hibrid z rednim polnjenjem baterije.

Osnova te rešitve je dobro znani menjalnik TraXon 2 za težka tovorna vozila, z vgrajenim elektromotorjem, ki je nameščen med sklopko in menjalnikom ter je prek planetarnega zobnika povezan z vhodno gredjo menjalnika. Tehnično gledano gre za vzporedni hibrid, pri katerem lahko oba motorja (dizelski in električni) poganjata vozilo neodvisno ali skupaj, pri čemer elektromotor polni baterije z regenerativnim zaviranjem.
ZF poudarja, da uporablja električno arhitekturo, ki deluje z napetostjo med 600 in 800 V, medtem ko ima elektromotor neprekinjeno moč 190 kilovatov in "bistveno višjo" konično moč. Da bi bil hibrid smiseln, je potrebna tudi visokonapetostna baterija, vendar ZF še ne navaja nobenih informacij o njeni zasnovi, tj. o zmogljivosti, masi ali zmogljivostih polnjenja.