Vaš partner že 30 let

Družinsko podjetje »Petre šotori – hale d.o.o.« navdihuje in vodi »ZELENA DRUŽINA« uspešna in povezana ekipa z »zelenimi« cilji poslovanja.

šotori-petre-3

Podjetje »Petre šotori – hale d.o.o.« je bilo ustanovljeno v letu 1990, a njegovi začetki segajo že v leto 1982, ko sta Marija in Jožef Petre začela s prvimi obrtniškimi koraki družine Petre. Družinsko podjetje »Petre šotori – hale d.o.o.«, ki je v fazi prehajanja na drugo generacijo vodenja družine Petre -  Ane Mari Petre Aubreht in Jani Aubreht, je iz leta v leto rastlo, se razvijalo in širilo svoj prodajni asortiman. Sprva je bilo podjetje zastopnik le enega tujega ponudnika in proizvajalca šotorov, in sicer nemškega podjetja Eschenbach, danes pa ima podjetje razvito že celo mrežo tujih zastopništev.

Širitev prodajnega asortimana,

  • z lastno proizvodnjo PVC ponjav, 
  • s širjenjem lastnih zmogljivosti na področju prireditvenih in VIP šotorov,
  • z lastno proizvodnjo in montažo skladiščnih šotorov in hal ALU PRO z aluminijastimi konstrukcijami,
  • s proizvodnjo in montažo skladiščnih hal z jeklenimi konstrukcijami

je zahtevala tudi širitev poslovnih prostorov ter nakup novih zemljišč za postavitev upravne stavbe ter skladiščnih in proizvodnih kapacitet. Tako se je v letih razvoja podjetje selilo iz Žalca na Vransko, kjer je tudi danes sedež podjetja.    

Podjetje »Petre šotori - hale d.o.o.« je poleg skladiščnih hal z aluminijastimi oz. jeklenimi konstrukcijami tudi eden največjih slovenskih ponudnikov kakovostnih šotorov različnih dimenzij (prireditvenih, sejemskih, poročnih, VIP, skladiščnih, šotorov za mobilna drsališča, šotorskih tunelov, lonžirnih in jahalnih šotorov), pagod, paviljonov, hitro sestavljivih paviljonov, odrov, podov, catering opreme in ostalih komponent za uspešno izvedbo najrazličnejših prireditev, dogodkov, ponujajo pa tudi vojaški program. V podjetju zagotavljajo tudi celostne rešitve in svetovanje kupcem.    

Vsi skladiščni šotori podjetja »Petre šotori – hale d.o.o.« imajo za svojo postavitev ustrezno dokumentacijo, ki je skladna s slovensko in evropsko zakonodajo, prav tako so vsi šotori in ostala oprema atestirani in opremljeni z ustreznimi certifikati.

Z uvedbo lastne proizvodnje PVC ponjav in širitvijo proizvodnje s skladiščnimi šotori in halami so v podjetju razširili svoje kapacitete tudi z lastno pralnico PVC ponjav in s tem zagotavljajo, da so ponjave hal in šotorov vedno čiste in primerne za uporabo. Pranje, servis in obnovo ponjav nudijo tudi zunanjim partnerjem. V podjetju se ponašajo tudi s certifikati kakovosti kot so: ISO 9001 ter ISO 14001, z bonitetno oceno AA+, s certifikatom Excellent, kar kaže na kakovostno poslovanje in odnos podjetja do strank, gospodarstva, okolja ter zaposlenih. 

»ZELENE USMERITVE PODJETJA«

Skladno z usmeritvami standarda ISO 14001 v podjetju »Petre šotori - hale d.o.o.« skrbijo, da se dotrajane PVC ponjave prodajo po ugodnih cenah za namen pokritja kmetijskih, gradbenih, gozdarskih ter ostalih komponent. V ospredje postavljajo Zero waste proizvodnjo – proizvodnjo brez odpadkov

Na trg uvajajo tudi »zelene« aluminijaste konstrukcije za »zeleno« prihodnost našega planeta. Šotori in hale z aluminijastimi konstrukcijami, proizvedenimi iz recikliranega aluminija, ki okolje s CO2 onesnažuje 2x manj od evropskega povprečja in celo 4,5x manj od svetovnega povprečja, so korak dlje v smer »zelenega« poslovanja podjetja ter k ohranjanju »zelenega« planeta.  

Odnosi, odgovornost, odzivnost, iznajdljivost, prijaznost, timsko delo in »zeleno« poslovanje so vrednote, ki jim sledijo in s katerimi uresničujejo svoje poslanstvo, ki pravi da »pokrijejo vse priložnosti«, saj nudijo široko paleto rešitev - šotorov in hal - namenjenih različnim priložnostim. Za uspešen obstoj in rast podjetja je poleg kvalitetnih storitev in materiala odgovorna zanesljiva ekipa, odgovorni ter profesionalni zaposleni, ki so srce podjetja. Poleg odličnega tima, ki nenehno spremlja spremembe na trgu, se hitro prilagajajo povpraševanju ter uvajajo novosti. Neprestano načrtujejo in udejanjajo nove zamisli ter ideje in na eni strani ugotavljajo, kako čim bolj zadovoljiti obstoječe stranke ter jih  obdržati oz. jih »narediti«  za še bolj zveste, ter na drugi strani pridobiti nove.  

Z blagovno znamko, ki so jo obogatili z novim logotipom ter celostno podobo in jo gradijo, razvijajo ter utrjujejo že 30 let, utirajo pot svojim kakovostnim izdelkom in storitvam ter jim z njo zagotavljajo prepoznavnost na domačem in tujem trgu. V letošnjem letu posebno pozornost posvečajo digitalizaciji poslovanja in dvigu digitalnih kompetenc zaposlenih.

Vsekakor ostajajo družbeno odgovorno podjetje še naprej, saj letno namenijo precej sredstev različnim donacijam, sponzorstvom in sodelujejo z domačimi in tujimi prostovoljnimi in drugimi društvi ter aktivno sodelujejo z lokalnim okoljem. Več o ponudbi in podjetju na spletni strani: www.petre.si in www.skladiscnehale.com