
Renault predelan iz dizelskega v električni pogon
03.07.2025 Renault Trucks, pionir na področju krožnega gospodarstva in razogljičenja, je dosegel še en pomemben mejnik, saj je p...
Motor DTI 13 je odslej opremljen s sistemom za vbrizgavanje Common Rail. Poraba goriva je zahvaljujoč boljšemu izgorevanju občutno manjša.
13-litrski motor nudi večjo moč (440, 480 in 520 KM), kar omogoča prevoz zelo težkih tovorov oziroma delo na zahtevnejših, zavitih podeželskih cestah.
Manjša teža za večjo nosilnost
Renault Trucks T 2016 je opremljen z lažjimi sklopi in sestavnimi deli, tako da je teža vozila do 114 kg manjša:
- Lažja šasija
- Aluminijasto sedlo (opcijsko)
- Strešni spojler brez kovinskega ogrodja(opcijsko)
- Lažja motorja DTI 11 in DTI 13
- Lažje pnevmatsko vzmetenje zadaj
- Lažja pogonska os
Zmanjšanje porabe goriva
Renault Trucks T modelsko leto 2016, je opremljen z novo aerodinamično opremo in z novimi tehnologijami za manjšo porabo goriva:
- aerodinamični podaljški odbijača (opcijsko)
- novi fiksni strešni spojler za manjši zračni upor (opcijsko)
- dve novi razmerji gnane osi: 2,31 in 2,47
- sprednji blatniki opremljeni z zavesicami proti brizganju, prilagojenimi tipu šasije in velikosti koles
Optivision kombinira cestno topografijo in s pomočjo senzorja v spomin shranjene poti. Na tej osnovi nudi strategijo menjavanja prestav, ki je učinkovitejša in varčnejša z gorivom.