Unimog s tretjo osjo in krmiljenjem

Podjetje Paul Nutzfahrzeuge iz kraja Vilshofen je tovornjak unimog U 530 opremilo z zračno vzmeteno zadnjo osjo, kot tudi s krmiljenjem na vsa kolesa.

Paul opremil unimoga s tretjo osjo in krmiljenjem

Za dodano tretjo os in namestitev Meillerjevega prekucnika, katerega dolžina lahko znaša do 5 metrov, so šasijo oziroma osno previs iz enega metra podaljšali za 2,25 metra. Skupna dovoljena masa se tako poveča na 25 ton, masa tovornjaka pa znaša 14 ton. Krmiljenje na zadnji kolesni par deluje do hitrosti 15 km/h. V odvisnosti prednje osi, se zadnji dve osi obračata v obratno smer kot prva os, s čimer se zmanjša obračalni krog tovornjaka. Zadnjo os je moč krmiliti do hitrosti 40 km/h.

220 kW (300 KM) močan modificiran unimog že opravlja naloge zimske službe, uporabljati pa ga seveda moč tudi poleti za vzdrževanje zelenih površin in za odvoz različnega materiala. Dodatno prednost pa predstavlja tudi prekucnik.