Tretjič zapored Primož Rožnik iz Horjula

Mehanik leta 2016 je Primož Rožnik iz Euroservisa Avto Rožnik d.o.o. iz Horjula. To je že njegov tretji naslov. Drugo mesto je pripadlo Anražu Bohu, ki prihaja iz družinskega podjeta Avtoservis Boh d.o.o, tretji je bil Leon Cafnik iz podjetja Avto Koletnik d.o.o.

mehanik leta

Specializirana revija Mehanik in voznik ter spletni portal Žurnal24 širita glas o tistih mehanikih, ki zmorejo in hočejo, ter v ta namen prirejata tekmovanje za Mehanika leta. Tekmovanje je priznano tudi v strokovnih krogih. Podpirajo ga Srednja poklicna in strokovna šola Bežigrad – Ljubljana, sekcija avtoserviserjev pri Obrtni zbornici Slovenije in AMZS.

Za naslov Mehanik leta 2016 se je v finalu v šolskih učilnicah in delavnicah Srednje poklicne in strokovne šole Bežigrad – Ljubljana, pomerilo 10 finalistov. Ti so morali pokazati tako znanje iz teorije, kot znanje iz prakse. V šolskih učilnicah so reševali naloge iz teorije, ki so bile sestavljene s področja klimatskih sistemov, vulkanizerstva in mehanične stroke. Tekmovalci so morali pokazati praktično znanje iz elektrotehnike, morali so odkriti in odpraviti napake pri nastavitvi žarometov pri avtomobilu. Za konec so morali pred občinstvom opraviti praktični preizkus menjave in premontaže pnevmatike na enem kolesu ter na slepo prepoznavati predmete povezane z delom v mehaničnih delavnicah.

Namen tekmovanja je širiti dober glas o dobrih mehanikih. S tekmovanjem Mehanik leta iščemo dobre prakse in najboljše mehanike, ne glede na to, ali prihajajo iz pooblaščenih ali neodvisnih servisnih mrež oziroma imajo neodvisno mehanično delavnico.

V Sloveniji je več kot milijon osebnih vozil, ki jih je treba vsako leto servisirati, vzdrževati in jim "preobuti" pnevmatike. Motorna vozila današnjega časa so vse bolj tehnično in tehnološko kompleksna, zato je zelo pomembno kakovostno vzdrževanje. Tudi starejša vozila potrebujejo dobre servisne mojstre, tako za redne servisne posege kot tudi za različna popravila, saj le tako lahko ostanejo v dobri vozni kondiciji. Seveda si vsak lastnik vozila tudi želi, da so napake in okvare odpravljene v čim krajšem času. Zato so dobri mehaniki zaželeni tako kot dobri gostinci, zdravniki, frizerji in različni obrtniki.