Brezplačen dogodek za voznike na Vranskem
07.10.2024 Agencija za varnost prometa v sodelovanju z Gospodarsko zbornico Slovenije, Obrtno zbornico Slovenije ter partnerji v...
Ford je predstavil najnovejšo generacijo Rangerja. Pri njegovem razvoju so poleg strokovnjakov sodelovale tudi stranke. Naročila za novo generacijo bodo v Evropi začeli sprejemati v drugi polovici leta 2022, dobave kupcem pa bodo sledile v začetku leta 2023.
Trenutni Ranger je vodilni model v segmentu pickupov v Evropi in je pred kratkim dosegel nov rekord v prodaji od začetka leta do konca septembra, saj so prodali kar 45.539 vozil, njegov tržni delež pa znaša 39,9 odstotka.Projekt nove generacije Rangerja je vodil Fordov center za razvoj izdelkov v Avstraliji.
Nov videz, nove zmogljivosti
Pri razvoju novega robustnega videza naslednje generacije Rangerja so bile ključne pripombe uporabnikov. Vizualno je nova generacija Rangerja drzna in samozavestna, z izrazito zunanjo podobo, ki si deli Fordov globalni DNK oblikovanja pickupov. Oblikovanju dajeta pečat odločna nova maska in značilna žarometa s svetili v obliki črke C spredaj, medtem ko bočna linija od pokrova motornega prostora do kesona vključuje drznejše blatnike, ki Rangerju zagotavljajo samozavestno držo. Ford Ranger prvič ponuja matrične žaromete LED. Zadaj so luči oblikovane skladno z značilno grafiko na sprednjem delu. V notranjosti je kabina, ki se prav nič ne razlikuje od osebnega avtomobila, še prestižnejša ter navduši z uporabo na otip mehkih materialov in z izrazitim navpično postavljenim sredinskim zaslonom na dotik s Fordovim sistemom za povezljivost in razvedrilo SYNC™ 4. Pod novo karoserijo se skriva izboljšano podvozje, ki zagotavlja 50 mm daljšo medosno razdaljo in 50 mm širši kolotek kot pri prejšnjem Rangerju. Hidroformirana struktura sprednjega dela ustvari več prostora za novi motor V6 in pomaga, da je Ranger pripravljen na uporabo drugih pogonskih tehnologij v prihodnosti. Prav tako odpira sprednji del pickupa, kar omogoča večji pretok zraka do hladilnika, ki pomaga ohranjati nizke delovne temperature pri vleki ali prevozu težkih tovorov. Inženirji so sprednji kolesi premaknili za 50 mm naprej – zaradi boljšega vstopnega kota – in ju obenem za boljše obvladovanje terena pomaknili navzven, kar oboje izboljša izkušnjo terenske vožnje. Prav tako so amortizerje zadnjega vzmetenja premaknili navzven iz vodil okvirja, da bi voznikom in potnikom omogočili boljšo vožnjo tako na cesti kot na terenu. Številni tradicionalni gumbi za upravljanje načina vožnje so se z armaturne plošče in sredinske konzole preselili na poseben prikaz na zaslonu SYNC™. Z enim pritiskom na gumb lahko vozniki preidejo na Rangerjev namenski zaslon za vse terenske in vozne načine, kjer lahko spremljajo pogonski sklop, kot krmiljenja, kote nagiba in naklona vozila ter druge kontrolne elemente.
Novi pogonski sklopi
Za več moči in navora in vleko težkih tovorov ter ekstremne terenske vožnje bo na voljo Fordov preizkušeni 3,0-litrski turbodizelski motor V6. To je eden od treh turbodizelskih motorjev, ki bodo na voljo ob začetku prodaje. Naslednja generacija Rangerja bo na voljo tudi z izbiro 2,0-litrskih vrstnih štirivaljnih dizelskih motorjev z enojnim ali dvojnim turbopolnilnikom (Bi-Turbo). Z enojnim turbopolnilnikom je motor na voljo v dveh različnih stopnjah zmogljivosti ter zagotavlja moč, navor in varčno porabo goriva. Motor Bi-Turbo je izpopolnjena, zmogljivejša različica za uporabnike, ki želijo več moči, a vseeno želijo ohraniti varčno porabo goriva.