
Evropski parlament postavlja nova pravila o polnilnicah
22.09.2023 Po odločitvi evropskih poslancev je treba do leta 2028 zagotoviti polnilne postaje za tovornjake in avtobuse na vsaki...
Zanimiv primer bodočih sinergij digitalnega povezovanja tovornjakov je Daimler Trucks v začetku tedna predstavil na avtocesti A 52 pri Düsseldorfu. Trije med seboj z WLAN-om povezani tovornjaki so prikazali samostojno vožnjo v rednem prometu.
S to povezavo se poraba goriva zmanjša za okoli 7 odstotkov, istočasno pa se zmanjša potrebna površina na avtocestah za skoraj polovico, obenem pa se s tem tudi poveča varnost na cestah. S svetovno premiero sistema Systems Highway Pilot Connect je Daimler Trucks na avtocesti A 52 predstavil prednost elektronske povezave Vehicle-to-Vehicle (V2V).
Tehnologija omogoča povezljivost tovornih vozil med seboj na avtocestah. Tako povezana vozila omogočajo krajšo varnostno razdaljo in sicer iz 50 na 15 metrov, s krajšo razdaljo pa se zmanjša tudi zračni upor in poraba goriva. V povprečju polno naložen tovornjak tako porabi približno 25 litrov goriva za 100 prevoženih kilometrov. Poraba se zmanjša za 0,66 litra na 100 prevoženih kilometrov, zmanšja pa se tudi izpust CO2 za 13,3 grama