Prvi električni tovornjak s trajektom prečkal Rokavski preliv

Renault Trucks E-Tech T podjetja Kuehne+Nagel je prvi električni tovornjak, ki je s trajektom prepeljal tovor iz Združenega kraljestva v Francijo. Popolnoma električni tovornjak je pot opravil na hibridnem plovilu P&O Ferries, kar pomeni dodaten pomemben korak naprej pri razogljičenju tovornega prometa.

Renault Trucks T E-Tech Kuehne+Nagel
Renault Trucks T E-Tech Kuehne+Nagel | Foto: Renault Trucks

Renault Trucks, Kuehne+Nagel in P&O Ferries so sklenili partnerstvo za uspešno uvedbo prvega težkega električnega tovornjaka, ki prevaža tovor čez Rokavski preliv, od Doverja do Calaisa, s trajektom. Pot tovornjaka se je začela v skladišču East Midlands Gateway v Derbyshiru v Združenem kraljestvu, vozilo pa je pot zaključilo v skladišču Kuehne+Nagel v Amiensu v Franciji. Po raztovarjanju, ponovnem natovarjanju in polnjenju se je vozilo vrnilo v Združeno kraljestvo. Skupna povratna pot je bila dolga 1.100 kilometrov in predstavlja mejnik v logistiki z nizkimi emisijami.

Renault Trucks T E-Tech Kuehne+Nagel

Ta prevoz dokazuje operativno izvedljivost uporabe električnih tovornjakov na mednarodnih progah in prikazuje njihov potencial za razogljičenje tovornega prometa. Prečkanje kanala tudi dokazuje, da trajektni prevoz ponuja izvedljivo in varno pot za električna težka tovorna vozila med Združenim kraljestvom in celinsko Evropo. Renault Trucks E-Tech T – 40-tonski električni tovornjak – je dejansko prečkal Rokavski preliv na najnovejšem hibridnem plovilu P&O Ferries, P&O Liberté, ki na isti poti proizvede 40 % manj emisij ogljika kot običajni trajekti, kar pomaga zmanjšati skupni ogljični odtis.

Renault Trucks T E-Tech Kuehne+Nagel

Fotogalerija

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.