Prvi eCitaro G z vodikovo celico

Prvi trije povsem električni zgibni avtobusi Mercedes‑Benz eCitaro G iz serijske proizvodnje na svetu z gorivno celico kot podaljševalnikom dosega in dosegom do 400 kilometrov so bili predani v uporabo mestnem prometu po mestih Mannheim in Heidelberg.

Mercedes-Benz eCitaro G
Mercedes-Benz eCitaro G | Foto: Daimler Buses

Trivratni električni zgibni avtobusi s podaljševalnikom dosega na gorivne celice imajo vsak po štiri baterijske pakete z najnovejšo generacijo litij-ionskih baterij (NMC3) in kapaciteto baterije 392 kWh na vozilo. Oskrbo z vodikom 60 kilovatne gorivne celice zagotavlja šest jeklenk, vsaka z zmogljivostjo pet kilogramov, nameščenih na strehi vozila. Rezervoarji za vodik se polnijo desno nad drugo osjo v smeri vožnje.

Mercedes-Benz eCitaro G

Tako srednja kot zadnja os zgibnih avtobusov sta gnani. Vozilo poganjata dve nizkopodni portalni osi z elektromotorjema v bližini koles, vsaka z močjo 250 kilovatov. Rezultat tega je izjemen navor 11.000 Nm na kolo zahvaljujoč fiksnemu prenosnemu razmerju. To zagotavlja dobre zmogljivosti tudi na zahtevnih klancih navzgor ob dosegu približno 400 kilometrov.

Protected by reCAPTCHA, Google Privacy Policy and Terms of Service apply.