Priprave na novi Multivan in ID.BUZZ

Obsežna posodobitev proizvodnje v tovarni Volkswagnovih gospodarskih vozil v Hannovru: znamka čas poletnih dopustov že tradicionalno izkorišča za številne adaptacije in vzdrževalna dela v proizvodnji vozil. Letos so bili v ospredju proizvodni obrati za prihodnje modele iz družine Transporter: naslednika aktualnega Multivana (od 2021) in ID.BUZZ (od 2022).

id.buzz-volkswagen
id.buzz volkswagen

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila (VW GV) pospešeno izvaja posodobitev tovarne v Hannovru. Dr. Josef Baumert, član uprave znamke VW GV, odgovoren za proizvodnjo in logistiko: "S sedanjimi ukrepi sistematično uresničujemo našo strategijo avtomatizacije in digitalizacije proizvodnje. Proizvodnjo v Hannovru bomo v celoti preuredili, da bomo lahko v prihodnje tukaj poleg naših uspešnih modelov serije T 6.1 od naslednjega leta pod eno streho izdelovali novi Multivan (s klasičnim in hibridnim pogonom) in tudi naš novi popolnoma električni model ID.BUZZ. To je jasen signal in zaveza za prihodnost naše tovarne."V času tritedenskega kolektivnega dopusta v proizvodnji (od 31. do 33. koledar­skega tedna) ter dodatnega tedna z zmanjšanim obsegom proizvodnje je bilo izvedenih 500 posamičnih ukrepov za vzdrževanje in posodobitev proizvodnje. V ospredju je bila vključitev novega Multivana in popolnoma električnega modela ID.BUZZ v proizvodnjo.Vodja tovarne Thomas Hahlbohm: "Z demontažo starih naprav in s postavitvijo novih proizvodnih linij je zdaj končno na vidiku prihodnost naše tovarne. Na vseh področjih proizvodnje več kot 2.000 ljudi sodeluje pri postavitvi naprav za prihod­nje modelske serije oz. njihovi vključitvi v obstoječe procese."

V preteklih treh tednih so bila v tovarni med drugim izvedena naslednja dela:

  • Demontaža naprav za Amarok v karosernici, lakirnici in montaži. Tu bodo v prihodnje postavili dele proizvodnje za ID.BUZZ. Ta ukrep zajema skupno površino pribl. 34.000 kvadratnih metov.
  • Postavitev in zagon naprav za novi Multivan v karosernici, lakirnici in montaži za proizvodnjo modelov serije T.
  • Demontaža stare stiskalne linije v stiskalnici: zaradi začetka obratovanja PXL (2015) in posodobitve stiskalne linije 100 (2020) se stara stiskalna linija ni več uporabljala in so jo demontirali. Z odstranitvijo starih stiskalnih strojev in pove­čanjem energetske učinkovitosti obstoječih naprav v stiskalnici se bodo emisije CO2 zmanjšale za okrog 4.200 ton letno
  • Prilagoditev in preureditev transportne tehnike v lakirnici za vključitev novega Multivana ter v montaži kot predpogoj za vključitev modela ID.BUZZ.
  • Postavitev nove naprave za dvobarvno lakiranje za aktualne modele družine T, novi Multivan in ID.BUZZ.
  • Na nekaterih proizvodnih linijah bodo od leta 2021 vzporedno izdelovali model T 6.1 in njegovega naslednika (s klasičnim in hibridnim pogonom). To velja predvsem za procese v montaži. Med kolektivnim dopustom so v montaži vozil zaključili številne projekte za integracijo teh novih modelov in procesov.

Fotogalerija