Prikolice Kässbohrer sedaj zastopane tudi v Sloveniji

Prikolice Kässbohrer so že nekaj časa prisotne v Sloveniji, pa tudi na drugih sosednjih trgih. Z nedavnim podpisom ekskluzivne zastopniške pogodbe med Kässbohrerjem in podjetjem Kam in bus importer v Ljubljani se to še utrjuje. Več o tem nam je povedal regijski vodja prodaje prikolic Damir Vujnovac.

kassbohrer1

Na začetku pogovora nam na kratko predstavite Kässbohrer, ki mu svet gospodarskih vozil ni tuj.

»Prvotno je šlo za podjetje iz Ulma, ki že od leta 1893 proizvaja gospodarska vozila in ponuja uspešne rešitve v svetu transporta. Že leta 1934 so izdelali prvo nizkopodno prikolico z nosilnostjo 12 ton in tudi prvo polprikolico cisterno. Od leta 2002 je divizija za proizvodnjo prikolic del skupine Tırsan iz Turčije, ki je s številnimi investicijami razširila svojo paleto izdelkov, leta 2009 pa odprla sodoben center za raziskave in razvoj. Kässbohrer, kot ga poznamo danes, je torej prisoten v tako rekoč vseh segmentih polprikolic, od ponjav, prekucnikov in nizkopodnih do cistern ter specialnih vozil, njihova proizvodnja, po najsodobnejših evropskih standardih, pa poteka v tovarnah v Nemčiji in Turčiji.«

Kaj nam lahko poveste o današnjem Kässbohrerju?

»Prikolice Kässbohrer se prodajajo v več kot 55 državah po vsem svetu. Danes je Kässbohrer eden izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev prikolic, kar dokazujejo številne osvojene nagrade. Ker je vaša revija Transport & Logistika članica prestižne mednarodne žirije Trailer Innovation, bi omenil le najpomembnejše, kot sta nagrada za inovacije prikolic 2017 v kategoriji »Varnost« in 2019 »Podvozje«. Lani, 2021, je bil Kässbohrer najboljši v kategoriji »Sestavni deli«, drugi pa tudi v kategorijah »Nadgradnja« in »Pametne rešitve«. Mislim da to natančno kaže koliko Kässbohrer vlaga v nadaljnji razvoj in inovacije. Današnja Kässbohrerjeva proizvodna zmogljivost presega 12 tisoč vozil na leto.«

Vendar sodelovanje s skupino Auto Hrvatska ni novost, saj poteka že nekaj časa?

»Prav imate, intenzivnejše sodelovanje poteka od konca leta 2017, ko smo začeli pooblaščeno prodajo prikolic Kässbohrer. Naše sodelovanje se je zdelo logičen korak pri širitvi ponudbe gospodarskih vozil. Tedanjemu asortimanu smo dodali ponudbo prikolic, poleg Slovenije pa pokrivamo še trge Bosne in Hercegovine, Hrvaške in Severne Makedonije. Po obdobju začetnega uvajanja smo na zadovoljstvo obeh partnerjev v začetku leta 2021 podpisali novo ekskluzivno prodajno pogodbo, ki vključuje določene naložbe z naše strani in krepitev prisotnosti blagovne znamke Kässbohrer na trgih ki so nam zaupani.«

Vsak od omenjenih trgov ima svoje specifike, kakšni cilji so pred vami?

»Načrti se nanašajo predvsem na rast tržnega deleža v državah ki jih pokrivamo. Zato gredo vse aktivnosti, ki smo jih nekatere že izvajali, nekatere pa so zagotovo v načrtih v prihodnosti, v smeri krepitve prisotnosti znamke Kässbohrer med našimi prevozniki. V tem času je zelo nehvaležno govoriti o samih številkah, saj je trenutno stanje tako lokalno kot globalno izjemno nepredvidljivo. Ne vpliva le na promet, ampak tudi na industrijo in cene surovin potrebnih za proizvodnjo prikolic. Vsak trg, na katerem smo prisotni, ima svoje posebnosti, a ko na koncu potegnemo črto, je naša naloga rasti na vseh teh trgih.«

V letu 2021 je bilo v Sloveniji registriranih 1.734 novih prikolic številnih in različnih proizvajalcev. Kässbohrer je na osmem mestu s 24 prikolicami. Ali pričakujete večjo prodajo v Sloveniji v prihodnjem obdobju?

»Seveda so naše prodajne in marketinške aktivnosti usmerjene k povečanju prisotnosti prikolic Kässbohrer na slovenskem trgu in ujeti povezavo s štirimi najboljšimi. Slovenski trg je izjemno močan in Kässbohrer si zagotovo zasluži boljši tržni položaj od sedanjega. Pri naših dejavnostih imamo popolno podporo tovarne, inženirjev Kässbohrer, ki prisluhnejo potrebam naših strank in nenehno razvijajo nove rešitve v tovornem prometu.«

Kakšne primerjalne prednosti ponuja Kässbohrer v primerjavi z drugimi proizvajalci?

»Prikolice Kässbohrer imajo kot glavne lastnosti izjemno robustnost, vzdržljivost in moč. So dovolj trdne, a hkrati dovolj elastične, da prenesejo tudi največje obremenitve oziroma težke delovne pogoje. Ravno ta konstrukcija, z visoko odpornostjo proti obrabi, je najbolj primerna na področju nizkopodnih polprikolic ali prekucnikov za prevoz razsutih tovorov, kjer menim, da ima Kässbohrer najboljši potencial z odličnim razmerjem med ceno in kakovostjo. Toda v drugih segmentih, kot so cisterne za bitumen, kemikalije in polprikolice za gorivo ali silosi, se trudimo biti konkurenčni in čim bolj zastopani.

Prav tako ne smemo pozabiti, da Kässbohrer svoja vozila opremlja z vrhunskimi pnevmatikami in uporablja osi BPW ter dele uglednih dobaviteljev, kot sta Jost ali Wabco, ki zagotavljajo dodatno varnost ne le s kakovostjo, temveč tudi s svojo razpoložljivostjo in široko uporabnostjo.«

Kaj se pri servisiranju ponuja strankam?

»Ko že govorimo o servisu, sem prepričan, da stranke cenijo kakovostno regionalno prodajno-servisno mrežo, ki jim je za vozila Kässbohrer na voljo. Poprodajna skrb za kupca in dobavljena vozila je visoko na naši prioritetni listi. To so navsezadnje splošne vrednote našega podjetja, ki jih izvajamo v vseh vidikih našega poslovanja.«

In končno, na kateri naslov v Sloveniji se lahko bodoči kupci polprikolic Kässbohrer obrnejo s polnim zaupanjem, torej, kje lahko najdejo servisno delavnico?

»Naši obstoječi in bodoči partnerji se lahko obrnejo na podjetje Kam in bus importer v Ljubljani, na Celovški cesti št. 492. Prodajamo in servisiramo prikolice Kässbohrer, tovorna vozila Ford Trucks ter rabljena tovorna vozila Mercedes Benz in MAN. Znanje, pridobljeno v 70 letih izkušenj poslovne skupine Auto Hrvatska, uporabljamo v vseh naših prodajnih in servisnih centrih. Veselimo se vsakega povpraševanja s trga in iskanja rešitev za različne transportne izzive naših partnerjev.«