IvecoIveco S-Way CNG – več kot 1.000 km z enim polnjenjem
18.11.2025 Polno naložen vlačilec, ki ga poganja motor xCursor 13 na zemeljski plin, je z enim polnjenjem stisnjenega zemeljskeg...
Potem ko je Renault na začetku leta predstavil novi Trafic kot enega od treh modelov, nastalih v okviru projekta Flexis (sodelovanje med Renaultom, Volvo Trucks in logističnim podjetjem CGA CGM), je pravkar predstavil tudi serijski model.

Novi Trafic uporablja novo električno platformo, ki jo je razvil Ampere, Renaultova divizija za električna vozila, in potrjeno je bilo, da bo to prvi Renaultov model, ki bo uporabljal napetost 800 voltov. Proizvodnja naj bi se začela konec prihodnjega leta, ko se bo kombiju pridružilo še več drugih različic.

Potrjeno je tudi, da bo uporabljen nov elektromotor s 150 kilovati moči in 345 Nm navora – v kombinaciji z eno od dveh baterij: baterijo NMC za doseg 450 kilometrov ali cenejšo baterijo LFP, za katero je napovedan doseg do 350 kilometrov. 800 voltna arhitektura bo omogočala polnjenje od 15 do 80 odstotkov napolnjenosti (260 kilometrov dosega) v manj kot 20 minutah, ker pa še ne poznamo kapacitete baterije, ni znana niti največja moč polnjenja. Renault poudarja, da kombinacija zmogljivega motorja in robustne platforme omogoča vlečno silo dveh ton in nosilnost do 1,25 tone.

Novi Trafic bo na voljo v dveh dolžinah, pri čemer ima L1 dolžine 4,87 m prostornino tovornega prostora 5,1 m3, L2 z dolžino 5,25 m pa lahko sprejme do 5,8 kubičnih metrov tovora. Zaenkrat sta znani le ena višina 1,9 m in ena širina 1,92 m, medtem ko je bila razlika v dolžini dosežena s povečanjem medosne razdalje za 40 centimetrov.