Novi MAN TGE

Na letošnjem sejmu gospodarskih vozil IAA (22. – 29. september 2016) bo MAN javnosti premierno predstavil novi TGE. Novi TGE bo zavzel položaj v kategoriji lahkih gospodarskih vozil, z bruto oceno teže med 3 in 5,5 ton.

Novi MAN TGE

TGE bo tako v prihodnje primarna rešitev za vsakodnevne naloge v sektorju lahkih gospodarskih vozil, storitvenem sektorju in pri prevozih različnega blaga. To bo prikazano na impresiven način s tremi rešitvami v karoseriji, ki bodo predstavljeni na MAN-ovi stojnici v dvorani 12.

V začetku naslednjega leta bo podjetje MAN uradno pričelo s prodajo novega TGE vozila - z dvema medosnima razdaljama, tremi različnimi višinami strehe in tremi dolžinami. Konfiguracije šasij vključujejo zaprte modele kombija, dostavno vozilo z okni, kakor tudi odprte variante enojne kabine ali kabine za več oseb. Poleg svojih raznolikih standardnih vozil, bo MAN predstavil tri rešitve ogrodij za namene uporabe v gradbeništvu, transportu in storitvenem sektorju. MAN tako še enkrat potrjuje svoj vodilni položaj, ko govorimo o prilagojenih rešitvah.  

Vzporedno s številnimi rešitvami, ki jih ponuja novi TGE, je MAN razvil tudi modul prodaje “Vans to GO” za sektor transportnih vozil. Koncept vključuje industrijska vozila, ki ustrezajo MAN-ovim certificiranim ogrodjem in so na voljo za takojšnjo prodajo. Temeljna ideja je, da ker je vozilo na voljo oziroma na zalogi, lahko mine le 48 ur od prejema naročila do dostave. Poleg tega se stranki ni potrebno več ukvarjati z zamudno konfiguracijo za dodatne možnosti. Ta koncept zagotavlja, da je oprema, potrebna za takojšnjo uporabo, že vgrajena serijsko, kar pomeni, da je le majhen delež opreme potrebno prilagoditi zahtevam kupca na kraju samem ali v delavnici. »Vans to Go« se bo tržil skoraj po vsej Evropi preko namenske spletna platforme. MAN bo ponujal tudi servisiranje ustreznih ogrodij in ponujal možnosti financiranja za vozila TGE.

NA IAA bo MAN predstavil vsestranskost MAN TGE-ja z uvedbo treh različnih tipov ogrodja

Če začnemo s tristranskim prekucnikom podjetja Scattolini, ki ima nakladalni del in sub-strukturo narejeno v celoti iz jekla visoke trdnosti (HSS). Prostor za natovarjanje se lahko prekucne tako na obe strani, kakor tudi nazaj. Modularna gradnja 400 mm visoke aluminijaste preklopne stranice omogoča enostavno zamenljive dele in popravila. Poleg tega ima vozilo avtomatski zaskok v primeru stranskega nagibanja. Drsni elementi in notranji vodniki iz armiranega najlona in teflona omogočajo manjšo obrabo in s tem daljšo življenjsko dobo. Lestev in zaščitna kabina z okrepljenimi pritrdilnimi luknjami služijo za zaščitno dolgih elementov in težkih bremen.  Obstaja seveda veliko točk pritrjevanja okoli odlagalne površine. Največjo odpornost na obrabo, kot tudi vremenske razmere imajo kromirani bati hidravličnega sistema. Sistem deluje s pomočjo analognega panela s spiralnim kablom.

Uporabno zaprto dostavno vozilo s kratko medosno razdaljo in srednje visoko streho izdeluje podjetje Swabian. Vozilo vključuje varnostne sisteme FlexRack in ProSafe za namene obremenitve. Velik tovorni kombi, ki meri približno 11,3 kubičnih metrov, vsebuje izredno funkcionalne prilagoditve tovora. Na levi strani je enota Sortima FlexRack, izdelana iz visoko kakovostnih vlaken kompozita, nameščenega za sistematično shranjevanje in pravilno zavarovanje paketov in drugih transportnih predmetov. To stojalo ima izjemno visoko nosilnost, kar 120 kilogramov na enoto. Če stojala niso v uporabi med prevozom, jih je mogoče zložiti in zavarovati. Stranska stena je opremljena z elementi, ki omogočajo hitro pritrditev katerega koli drugega tovora z uporabo Sortimo ProSafe pritrdilnih trakov. SoboGrip ProSafe dno je opremljeno z vgrajenimi pritrdilnimi kavlji, ki omogočajo, da tovor brez problema pritrdimo in zavarujemo med vožnjo.

Skupni projekt z družbo Bott je šest metrov dolgo vozilo z okni, ki v notranjosti vozila vsebuje kar mini delavnico, ki je prevlečena z epoksi smolo, protizdrsno talno ploščo, izdelano iz 9-ih slojev vezne plošče. Vključno z dodatnimi predelanimi enotami, delovnimi površinami, zagotavlja uporabne površine na približno 3,4 kvadratih metrih. Vozilo je opremljeno z zložljivo dvižno rampo, ki ima nosilnost do 450 kg in delovno mizo s primežem. Prostor je razdeljen na številne dele, nosilce, vsebuje zaprte in odprte talne predale in vrsto elementov za varovanje tovora pri prevozu. Vključno s komponentami za zaščito, talnimi oblogami, strešnimi oblogami in ploščami, rampo ter delavnico z LED lučmi, tehta vozilo le dobrih 320 kg. To pušča veliko prostora za nadomestne dele in opremo.