Nasvet avtobusnim prevoznikom v času dopustov

Sezona letnih dopustov je pred vrati, zato Goodyear avtobusnim prevoznikom svetuje, da svoja vozila, namenjena tako turističnim kot medkrajevnim vožnjam, opremijo s pnevmatikami, razvitimi posebej za avtobuse. Izbira namenskih pnevmatik, kot so na primer Goodyear Marathon Coach, zagotavlja celoletno zmogljivost, številne prevožene kilometre in majhno porabo goriva, potnikom pa nudi maksimalno udobje v vožnji.

Nasvet avtobusnim prevoznikom v času dopustov

Sodobni avtobusi so neverjetno sofisticirani, saj imajo močne motorje in omogočajo visoko potovalno hitrost, poleg tega pa imajo potniki nadvse visoke zahteve glede udobja in tihe vožnje. Hkrati novejšim avtobusom resno težavo predstavlja krajša življenjska doba pnevmatik in njihova neenakomerne obraba. Zato je Goodyear razvil pnevmatike, primerne prav za zadnjo generacijo vozil za prevoz potnikov. S pnevmatiko Goodyear Marathon Coach zadovoljuje potrebe potnikov in avtobusnih prevoznikov, saj omogoča številne prevožene kilometre, nizke stroške na kilometer, zmogljivost čez vse leto ter visoko raven udobja voznikom in potnikom.

Celoletna pnevmatika Goodyear Marathon Coach
Pnevmatike Goodyear Marathon Coach odlikujeta oznaki M+S in 3PMSF (snežinka v gori s tremi vrhovi), kar potrjuje, da izpolnjujejo zahteve, ki jih postavlja zakonodaja vse več evropskih držav za zimske pnevmatike za določena obdobja oziroma razmere v letu. Prav tako med glavne značilnosti tekalne plasti pnevmatike sodita čvrst ramenski del in asimetričen dezen, ki omogočata številne prevožene kilometre in enakomerno obrabo. Tekalna plast ima pet reber, od katerih se štiri ponašajo z lamelami 'Flexomatic', ki povečujejo oprijem in zmogljivost pri zaviranju. Na ramenskem delu je tudi več obrabljive gume, kar je nadvse dobrodošlo zaradi učinka neodvisnega vzmetenja. Silam, ki jih povzroča visoko težišče vozila, kljubuje bolj toga tekalna plast na zunanji strani pnevmatike. Lamele v drugem rebru so pod ostrim kotom in tako preprečujejo neenakomerno obrabo ter olajšujejo krmiljenje in ohranjanje smeri. Kot radialnih lamel v tretjem in četrtem rebru je bolj top, kar v prvi vrsti pripomore k boljšemu oprijemu pnevmatike in ji daje uravnotežene vozne lastnosti. Dezen pnevmatike odlikujejo tudi kanali, ki kamenju preprečujejo, da bi se ujelo in prodrlo v tekalno plast.

Da pa bi bila zmogljivost pnevmatik optimalna, morajo biti nameščene tako, kot se zahteva. Pri enojni montaži na vodilni in zatečni osi se pnevmatike namestijo tako, da je zunanja rama pnevmatike z lamelami na zunanji strani vozila. Pri dvojni montaži na pogonski osi pa morata biti zunanji rami para pnevmatik na nasprotni strani, kar pomeni, da je notranja rama ene pnevmatike ob notranji rami druge pnevmatike para.

Prednosti pnevmatike Marathon Coach dokazujejo tudi ocene na oznakah, saj je za izkoristek goriva in oprijem na mokri podlagi uvrščena v razred B, za zunanji kotalni hrup, ki znaša 69 dB, pa ima na oznaki samo en val. Pnevmatika se proizvaja v dimenziji 315/80R22.5, njen indeks nosilnosti pa je 156/150 (154/150), kar pomeni osno obremenitev 8.000 kg (13.400 kg).

Zimska pnevmatika Goodyear Ultra Grip

Goodyear Marathon Coach je celoletna pnevmatika, Goodyear pa proizvaja tudi pnevmatiko Ultra Grip Coach – namensko zimsko pnevmatiko za pogonsko os avtobusov. Tudi ta nosi obe oznaki M+S in 3PMSF ter zagotavlja povečan oprijem v snegu, zato je še posebej primerna za avtobuse, ki opravljajo prevoze v Nordijskih državah in alpskih območjih, kjer je pričakovati sneg in led. Tridimenzionalne vafljaste lamele pnevmatike, usmerjen dezen tekalne plasti in njena širina skrbijo za boljši oprijem v vseh razmerah, še posebej v zimskih, obenem pa zagotavljajo tudi več prevoženih kilometrov, nizko raven hrupa in posledično udobnejšo vožnjo. Pnevmatika Goodyear Ultra Grip Coach je na voljo v dimenzijah 295/80R22.5 in 315/80R22.5.

Tehnologije Goodyear TravelMax

Pnevmatike Goodyear Coach, namenjene avtobusom za mednarodne in medkrajevne prevoze, se ponašajo s kombinacijo tehnologij, imenovano TravelMax, ki vključujejo zmes tekalne plasti Silefex, asimetričen dezen in najsodobnejšo zasnovo kordnega ogrodja. Kombinacija polnil na osnovi silike in vrhunskega naravnega kavčuka zagotavlja boljši izkoristek goriva in zmanjšuje kotalni upor pnevmatike.