Z informacijskim sistemom za vodenje skladišč oskrbujejo proizvodnjo in še več
19.04.2024 Da so konkurenčna na trgu, podjetja nenehno iščejo načine za optimizacijo procesov. Pri tem ne gre brez digitalne pre...
Predstavitev novega eSprinterja je za ZDA in Kanado napovedana v drugi polovici leta 2023, nakar bo sledila Evropa. Baterije bodo imele uporabno kapaciteto 56, 81 ali 113 kilovatnih ur, napovedujejo pa doseg do 500 kilometrov.
Mercedes-Benz Vans je tik pred lansiranjem novega eSprinterja, najnovejše različice velikega kombija s popolnoma električnim pogonskim sklopom. Učinkovitost, doseg in nosilnost naj bi Mercedes-Benz Vans, v primerjavi s trenutno različico, izboljšal.
Poleg tega bo nemški proizvajalec gospodarskih vozil razširil proizvodno mrežo, da bi zadostil višjim zahtevam: poleg tovarne Mercedes-Benz v Düsseldorfu bodo novi Mercedes-Benz eSprinter izdelovali tudi v Ludwigsfeldeju in Charlestonu (Južna Carolina, ZDA). Skupaj je Mercedes-Benz v novi eSprinter vložil okoli 350 milijonov evrov. V vsako od treh tovarn v Charlestonu, Düsseldorfu in Ludwigsfeldeju bodo vložili okoli 50 milijonov evrov za prilagoditev njihove proizvodnje.
Če govorimo o tehničnih izboljšavah, sprednji modul vključuje vse visokonapetostne komponente in se lahko nespremenjeno kombinira z vsemi različicami vozil, ne glede na medosno razdaljo in velikost baterije. Modul za integrirano visokonapetostno baterijo je zaradi prihranka prostora nameščen v podvozju. Namestitev baterij med osema skupaj z robustnim ohišjem zagotavlja nizko težišče, kar pozitivno vpliva na vodljivost in povečuje varnost vožnje. Tretji steber modularne zasnove je zadnji modul z električno gnano zadnjo premo. Po načelu strategije skupnih delov se to uporablja v vseh različicah novega eSprinterja. Kompakten in zmogljiv električni motor je prav tako integriran v zadnji modul.
Furgon v največji izvedbi opremljen z največjo baterijo z uporabno kapaciteto 113 kilovatnih ur bo nudil prostornino 14 kubičnih metrov, največja dovoljena masa vozila pa bo do 4,25 tone. Po navedbah Mercedesa bo doseg, na podlagi simulacije, z uporabo cikla WLTP znašal do 400 kilometrov. Simulirani doseg na podlagi mestnega cikla WLTP pa do 500 kilometrov.