Na slovenske ceste je zapeljal novi Ranger

Na slovenske ceste je zapeljala povsem nova generacija Fordovega pickupa, ki je sprva na voljo v najbolj prestižni različici Raptor, tekom leta pa se ji bodo pridružile tudi ostale.

Ford Ranger Raptor
Ford Ranger Raptor | Foto: Boštjan Paušer

Vizualno je nova generacija Rangerja bolj agresivna, z izrazito zunanjo podobo, ki si deli Fordov globalni DNK oblikovanja pickupov. Oblikovanju dajeta pečat nova maska in značilna žarometa s svetili v obliki črke C spredaj, medtem ko bočna linija od pokrova motornega prostora do kesona vključuje bolj poudarjene blatnike. Ford Ranger prvič ponuja matrične LED žaromete. Tudi notranjost je nova, ki se po kakovosti in udobju prav nič ne razlikuje od osebnih vozil. Je še prestižnejša ter navduši z uporabo na otip mehkih materialov in z velikim pokončnim sredinskim zaslonom na dotik s Fordovim sistemom za povezljivost in razvedrilo SYNC 4. 

Ford Ranger Raptor

Izboljšano podvozje

Pod karoserijo se skriva izboljšano podvozje, s 50 milimetrov daljšo medosno razdaljo in 50 milimetrov širšim kolotekom kot pri prejšnjem Rangerju. Hidroformirana struktura sprednjega dela ustvari več prostora za novi motor V6 in pomaga, da je Ranger pripravljen na uporabo drugih pogonskih tehnologij v prihodnosti. Inženirji so sprednji kolesi premaknili za 50 milimetrov naprej – s tem je večji vstopni kot – in ju obenem za boljše obvladovanje terena pomaknili navzven, kar oboje izboljša izkušnjo terenske vožnje. Prav tako so amortizerje zadnjega vzmetenja premaknili navzven iz vodil okvirja, da bi voznikom in potnikom omogočili udobnejšo vožnjo tako na cesti kot na terenu. Z enim pritiskom na gumb lahko vozniki preidejo na Rangerjev namenski zaslon za vse terenske in vozne načine, kjer lahko spremljajo pogonski sklop, kot krmiljenja, kote nagiba in naklona vozila ter druge podatke.

Ford Ranger Raptor

Novi pogonski sklopi

Za več moči in navora in vleko težkih tovorov ter ekstremne terenske vožnje bo na voljo preizkušeni 3,0-litrski turbodizelski in tudi bencinski motor V6. Vstopno ponudbo pa predstavlja 2,0-litrski vrstni štirivaljni dizelski motor z enojnim ali dvojnim turbopolnilnikom. Z enojnim turbopolnilnikom je motor na voljo v dveh različnih stopnjah zmogljivosti ter zagotavlja moč, navor in varčno porabo goriva. Vrh ponudbe predstavlja bencinski V6 motor, ki nudi 292 konjskih moči in 491 Nm navora, za prenos moči pa skrbi izboljšan 10-stopenjski samodejni menjalnik. Cene novega Rangerja se začenjajo pri 47.800 evrih, modela Raptor pa pri 72.120 evrih. Pri slovenskem zastopniku načrtujejo letos prodati 130 vozil.

Ford Ranger Raptor

Fotogalerija