Kako deluje električni pogon pri -30 °C

Mercedes-Benz je na svojem testnem objektu na severu Švedske preučil, kako se električni Vito obnaša pri ekstremnem mrazu.

Kako funkcionira električni pogon pri -30 °C

Električni Vito je bil predstavljen konec preteklega leta in se bo začel prodajati v drugi polovici letošnjega leta. Ni skrivnost, da električna vozila ne marajo hladnega okolja, ker nizke temperature negativno vplivajo na kapaciteto baterij ter na skoraj vsa vezja, od motorjev do električnih inštalacij. Na testu so preizkusili delovanje pogona in drugih sistemov, kot so zavore, ESP ter ogrevanje in odmrzovanje kabine, v ekstremnem mrazu. Čeprav je temperatura padla na -30 °C, je električni Vito pokazal, da se lahko uporablja tudi v takih razmerah. Zmogljivost baterije je znašala 41,4 kWh, kar je omogočalo teoretični razpon 150 km, vendar je zaradi gretja kabine njen dejanski doseg znašal 100 km.