Kaj bo novega v letu 2018

MAN Truck & Bus je v Barceloni v idiličnem okolju pod goro Moserat v pripravil pregled nad novostmi s področja lahkih in težkih gospodarskih vozil. Na ogled so tako postavili nove MAN TGE, kot tudi ostala težka gospodarska vozila. Seveda je bilo možno vse izmed njih tudi preizkusiti.

Kaj bo novega v letu 2018

Po okoliških cestah je novinarska vrsta zapeljala različne izvedbe TGE modelov pri katerih je bilo možno preizkusiti motorne različice od 102 do 177 KM.

Samo še SCR!
Med ostalimi novostmi, ki so jih predstavili pa so tudi tiste v sektorju srednje težkih gospodarskih vozil. Tako sta modela MAN TGL in TGM sedaj opremljena z novo generacijo motorjev. MAN D08SCR motorji so tako v primerjavi s predhodnimi modeli zasnovani bolj enostavno, obdelava izpušnih plinov namreč poteka zgolj po postopku SCR tehnologije.

S tem so povečali nabor aplikacij, vzdržljivost in vse splošno zanesljivost ter obenem olajšali vzdrževanje. Poleg tega prinašajo novi motorji tudi za do 5.5 odstotka nižjo porabo goriva kot predhodni modeli. Zahvaljujoč novi funkciji TipMatic menjalnika se modela TGL in TGM lahko pohvalita z več voznega udobja in učinkovitostjo. Prav tako so tudi kabine doživele manjši preporod, saj je sedaj večina kontrolnih gumbov razporejenih na sredinski konzoli, prav tako pa so tudi ločeni glede svoje namembnosti.

Kozmetični popravki v notranjosti
Čeprav so spremembe notranjosti v krajših kabinah C in M v večji meri opazne okoli voznikovega delovnega okolja, bodo vozniki novosti opazili tudi pri na novo zasnovanih kabinah L, LX, XL, XLX in XXL, ki so zlasti nameščene na modelih MAN TGX in TGS. Spremembe dnevnega prostora tako vključujejo nove prostore za odlaganje in osvetlitev, kot tudi skriti hladilnik, ki se nahaja pod sredinskim naslonom. Prav tako je vozniku zaradi novega upravljalnega sistema med počivanjem olajšano odpiranje oken, strešnega okna in ostalih funkcij. Dodatno pa imajo modeli TGX serije tudi izboljšano zvočno izolacijo, ki občutno zniža nivo hrupa v notranjosti.

Voznik bo razbremenjen
Pomembna novost je tudi novi Adaptive Cruise Control tempomat s funkcijo Stop and Go, ki voznika s samodejnim speljevanjem in zaviranjem razbremeni zlasti ob zastojih. Od avgusta dalje so vsi MAN tovornjaki v Evropi, ki dosegajo normo Euro 6 opremljeni z RIO Box sistemom, kar upravljalcem voznih parkov omogoča lažje in enostavnejše obvladovanje logističnih procesov. Tehnični vmesnik zagotavlja dostop do sistema RIO, ki so ga razvili pri Volkswagen Truck & Bus. S tem so pri MAN postavili infrastrukturne temelje za logistične in transportne storitve v prihodnosti. RIO je namreč »cloud« tehnološka rešitev, do katere bodo uporabniki lahko kmalu dostopali. 

Fotogalerija