Hitrejša dobava novih tovornjakov

Namestitev nadgradnje na tovornjaku se običajno začne šele ko tovornjak zapusti proizvodno linijo, kar se odraža v dolgih čakalnih dobah za naročnike novih tovornjakov.

Novice arhiv

Največjo težava pri tem seveda predstavlja dejstvo, da se po navadi tovornjak in njegova nadgradnja izdelujeta v različnih tovarnah, na koncu pa se morata oba dela popolnoma medsebojno prilagajati.

Pri podjetju Volvo Trucks so na tem področju naredili korak naprej z novo fleksibilno šasijo in unikatnimi 3D računalniškimi modeli šasije, ki omogoča hkratno izgradnjo tovornjaka in nadgradnje. Tako že pri izdelavi tovornjaka šasijo prilagodijo njeni nadgradnji s posebnimi luknjami, nosilci in napeljavo, nadgraditelji pa imajo omogočen poseben dostop do 3D računalniškega modela prav tistega tovornjaka, ki ga dobijo na nadgradnjo.

Tako lahko nadgraditelji natančno vidijo kako bo končana šasija izgledala še preden se sploh začne proizvodnja. S tem se lahko proces nadgradnje tovornjaka skrajša za do 14 dni, navajajo pri Volvu. Saj je na končani tovornjak pri nadgraditelju le še potrebno namestiti že predhodno končane sestavne dele nadgradnje.