Francozi tudi z električnimi kolesi

Renault Trucks je združil moči s Kleusterjem, proizvajalcem električnih tovornih koles iz Lyona, da bi pospešil proizvodnjo in distribucijo e-tovornih koles Freegônes.

Kleuster Freegônes
Kleuster Freegônes | Foto: Kleuster Freegônes

Ta tovorna kolesa bodo sestavljali v tovarni Renault Trucks v Vénissieuxu in distribuirali prek proizvajalčeve evropske prodajne mreže. S tem partnerstvom Renault Trucks svoji ponudbi električnih vozil dodaja rešitve za dostavo zadnjega kilometra (tako imenovan last mile delivery).

Veliko povečanje zmogljivosti

Z združitvijo moči s podjetjem Kleuster Renault Trucks deli svoje strokovno znanje, industrijsko infrastrukturo in obsežno proizvodno zmogljivost. Montaža in logistika podjetja Freegônes sta se preselila v 2.100 m2 veliko zgradbo Renault Trucks v Vénissieuxu, ki prav tako spodbuja regionalno gospodarstvo. Renault Trucks je že vzpostavil proizvodno skupino približno ducata ljudi, da bi zadovoljili vse večje povpraševanje. V zelo kratkem roku se bodo proizvodne zmogljivosti v primerjavi z letom 2022 povečale za petkrat.


Pet modulov

Temelječ na šasiji, je Freegônes edino tovorno kolo na trgu, ki ponuja 5 modulov (furgonski zaboj, hladilni zaboj, zaboj prilagojen za prevoz hrane, plato in zabojnik za smeti), vsak s svojimi posebnimi lastnostmi. Nosilnost naj bi znašala do 350 kilogramov, v primeri klasičnega zaboja pa je njegov volumen 2 m3.