Drugačen koncept

Pri Gaussinu so že pred časom napovedali, da bo njihovo novo paleto tovornjakov za uporabo v cestnem prometu oblikovala ikonska italijanska oblikovalska hiša Pininfarina, ki med drugim sodeluje tudi z velikimi imeni v avtomobilski industriji. Popolnoma nov koncept kabine in šasije je posebej prilagojen za udobje in varnost voznika. Kabina je zasnovana tako, da se na tih in inteligenten način zlije z okoljem.

gaussin-6

Pininfarina je s svojimi bogatimi izkušnjami s področja trajnostne mobilnosti ustvarila značilno oblikovno identiteto za novo paleto tovornjakov Gaussin – s poudarkom na zmogljivostih in trajnosti. Rezultat sodelovanja je oblikovalski jezik, ki bo dal življenje novi družini inovativnih tovornjakov in s tem postavil nove standarde na trgu. Skupina Pininfarina je globoko vključena v oblikovanje v transportnem segmentu in edinstvenih uporabniških izkušenj, ki združujejo fizični in digitalni svet s pomočjo estetike in tehnologije. 

Prihodnost transporta

Panoga transporta se trenutno nahaja na prelomni fazi, saj se bo v prihodnjih letih bistveno spremenila zaradi potreb po transportu blaga na čist in inteligenten način ter vse večjega vpliva e-trgovine na našo družbo. Nova paleta tovornih vozil podjetja Gaussin tako prinaša odgovor na to, kakšna bo prihodnost transporta.


Cestni tovornjaki brez lokalnih emisij so na voljo kot različni modeli, prilagojeni za specifične naloge. Cestni vlačilec, kot tovornjak za distribucijo in gradbeništvo ter ravnanje z odpadki in tudi dirkalna različica. Celotna konstrukcija in zasnova upoštevata tehnične zahteve, povezane z vodikovim in električnim pogonskim sklopom ter delovanjem gorivnih celic. In tudi stik z najnovejšimi tehnologijami s področja materialov ter pametnim vmesnikom, ki omogoča komunikacijo med voznikom in vozilom. Zasnova pokriva celoten spekter tovornih vozil, ki jih poganja kombinacija elektrike in pogona na vodik:

  • Vlačilci razreda 8 do 44 T (4 x 2, 6 x 4) z do 1.200 km dosega in kombinacijo uporabe električne in vodikove energijo.
  •  Toga šasija za distribucijo po mestnih območjih.
  •  Toga šasija za gradbeništvo: tovornjaki za prevoz betona, prekucniki itd.
  •  Toga šasija za ravnanje z odpadki.
  •  Dirkalni tovornjak Gaussin H2.

Zasnova kabine je usklajena z novimi potrebami po mobilnosti. To so povezava med voznikom in njegovim poslanstvom – med tovornjakom in njegovim okoljem. Vozilo mora biti čisto, varno, prijazno, a tudi inteligentno, da lahko deluje z visoko stopnjo učinkovitosti. V podjetju so prepričani, da bo nova serija ekoloških, pametnih in edinstvenih tovornjakov napisala novo poglavje v zgodovini mobilnosti brez emisij. Pri Gaussinu si namreč močno prizadevajo zagotoviti poslovno uspešnost svojih strank, obenem pa si tudi prizadevajo transport narediti kar se da ekološko sprejemljiv.


Inženirska ekipa Gaussin je v enem letu dosegla tudi velik napredek – oblikovanje vozila H2 Racing Truck, s čimer je pokazala svojo izjemno strast in ustvarjalnost. S pionirskim duhom se je ekipa lotila tehnoloških izzivov pogona na vodik, hkrati pa je vzpostavila partnerstva, potrebna za uspeh projekta. S tem so ponazorili poslanstvo skupine Gaussin v prizadevanju za razvoj čistih tehnologij mobilnosti s končnim ciljem sveta brez fosilnih goriv. Ta strast bo na preizkušnjo postavljena na reliju Dakar, ki bo na sporedu januarja 2022.

Dirkalnik s pogonom na vodik

H2 Racing Truck je zasnovan za tekmovanje na reliju Dakar. Vključuje visokozmogljivo zasnovo, ki vzdrži delovanje v ekstremnih okoljih in je namenjena dokazovanju zmogljivosti in zanesljivosti vodikovo-električne tehnologije podjetja. Podatki in informacije, zbrani med relijem Dakar 2022, bodo uporabljeni za nadaljnji razvoj Gaussinove ponudbe cestnih tovornjakov, ki naj bi bili na trg lansirani že konec leta 2022. Organizatorji relija Dakar so predstavili svoj program energetskega prehoda "Dakar Future", katerega cilj je, da reli Dakar do leta 2030 postane 100-odstotno "zelen". Z nastopom prvega 100-odstotno vodikovega oz. električnega tovornjaka na reliju Dakar želijo pri Gaussinu dokazati zanesljivost in zmogljivost svoje palete cestnih tovornjakov, ki jih poganja vodik. Visokokakovostne komponente, prispevki več deset strokovnjakov, priznanih na svojih področjih, na tisoče ur razvoja in testiranja, certificiranje komponent s strani kontrolnih organizacij, odobritev vozila: to so varnostni ukrepi, ki so bili uporabljeni pri razvoju in oblikovanju vozila H2 Racing Truck. Gorivne celice so bile na primer testirane v ekstremnih pogojih, ki daleč presegajo običajne teste, ki jih izvajajo proizvajalci za delovanje v običajnem cestnem prometu. Varnost je v tem projektu še naprej prednostna naloga tudi zunaj certificiranja vozil. Gaussin s tekmovanjem na reliju Dakar polaga temeljni kamen za energetski prehod, ki ga vsi želijo videti, in Dakar je idealno mesto, kjer lahko proizvajalci testirajo zmogljivosti svojih vozil v zares ekstremnih pogojih. 


H2 Racing Truck je najmočnejši tovornjak na svetu s pogonom na vodik, ki združuje tehnologijo, moč in robustnost. Zasnovan je z visokokakovostnimi komponentami, predvidenimi za delovanje v ekstremnih okoljih.

  • Dva e-motorja po 300 kW
  • 380 kW gorivne celice
  • Kapaciteta baterij 82 kWh
  • 80 kg vodika
  • Visokozmogljiv hladilni sistem
  • Lahka šasija, zasnovana posebej za zmogljivost in integracijo vodikovega električnega sistema
  • Omejitev hitrosti na 140 km/h (v skladu s predpisi)
  • Doseg do 250 kilometrov v tekmovalnih razmerah
  • 20-minutno polnjenje s posebno postajo za hlajenje vodika
  • Registriran za uporabo v cestnem prometu

Gaussin je inženirsko podjetje, ki načrtuje, sestavlja in prodaja inovativne izdelke in storitve s področja transporta in logistike. Njihovo znanje in izkušnje obsegajo prevoz tovora in potnikov, avtonomne tehnologije, ki omogočajo samo vozeče rešitve, kot je integracija vseh vrst baterij, zlasti električnih in vodikovih gorivnih celic. Z več kot 50 tisoč vozili po vsem svetu ima Gaussin močan ugled na štirih hitro rastočih trgih: pristaniških terminalih, letališčih, logistiki in mobilnosti ljudi.