Že četrta titula za DAF XF
10.08.2018 DAF XF je osvojil še svoj četrti naslov "Truck of the Year". Upravljavci voznih parkov, lastniki in vozniki tovornja...
Deutsche Post je že začel spreminjati način mestne dostave s svojim StreetScooterjem, ki uporablja Boschev pogonski sistem. Sedaj pa so pri Boschu naredili še korak naprej s predstavitvijo električnega pogona, primernega za veliko večino dostavnih vozil.
Ideja kampanje »elektromobilnosti« je, da bi z električnimi kombiji naredili zadnje kilometre od distribucijskih centrov do prejemnikov. Električna vozila so še posebej učinkovita, saj lahko vračajo energijo, ko zavirajo, kar povečuje njihov obseg. Večina dostavnih poti znaša manj kot 80 kilometrov na dan. Električna vozila so primerna tam, kjer so prepovedi za dizelska vozila, saj imajo ničelne emisije in povzročajo manj hrupa. Bosch prinaša e-mobilnost v okoljih, kjer je res smiselna – v urbanih dostavah.
Obstajata dve različici Boscheve pogonske enote eCityTruck: ena s prenosom in ena brez njega. Cilj je ustvariti rešitve, ki se hitro vključijo in prilagodijo različnim zahtevam proizvajalcev avtomobilov. Pogonske rešitve je mogoče vgraditi v lahka gospodarska vozila, ki tehtajo od 2 do 7,5 tone, zaradi česar so primerni za velik del trga komercialnih vozil. Približno tri četrtine vseh gospodarskih vozil, registriranih v Nemčiji, spada v ta razred, in ta številka je v porastu. Boschevi električni pogonski sklopi za gospodarska vozila lahko spremenijo način mestnega prometa. Pripravljajo električna dostavna vozila za množično proizvodnjo. Z novim konceptom eCityTruck so pri Boschu vzeli več sestavnih delov, kot sta električni motor in elektronika, in jih združili v eno enoto. Tako je pogon bolj učinkovit in bolj dostopen.
Boschevi načrti za elektrifikacijo komercialnih vozil presegajo kombije. Skupaj z ameriškim zagonskim podjetjem Nikola Motor Company pa Bosch razvija pogon za električno področje. Za Bosch so te tehnologije pogonskih sklopov za dostavni promet še en pomemben korak na poti k doseganju vodilnega položaja na množičnem trgu elektromobilnosti, ki naj bi se pojavil po letu 2020, in k oblikovanju svoje vizije brez emisij, brez nesreč in brez stresa.