Prvi eCitaro G z vodikovo celico

Prvi trije povsem električni zgibni avtobusi Mercedes‑Benz eCitaro G iz serijske proizvodnje na svetu z gorivno celico kot podaljševalnikom dosega in dosegom do 400 kilometrov so bili predani v uporabo mestnem prometu po mestih Mannheim in Heidelberg.

Mercedes-Benz eCitaro G
Mercedes-Benz eCitaro G | Foto: Daimler Buses

Trivratni električni zgibni avtobusi s podaljševalnikom dosega na gorivne celice imajo vsak po štiri baterijske pakete z najnovejšo generacijo litij-ionskih baterij (NMC3) in kapaciteto baterije 392 kWh na vozilo. Oskrbo z vodikom 60 kilovatne gorivne celice zagotavlja šest jeklenk, vsaka z zmogljivostjo pet kilogramov, nameščenih na strehi vozila. Rezervoarji za vodik se polnijo desno nad drugo osjo v smeri vožnje.

Mercedes-Benz eCitaro G

Tako srednja kot zadnja os zgibnih avtobusov sta gnani. Vozilo poganjata dve nizkopodni portalni osi z elektromotorjema v bližini koles, vsaka z močjo 250 kilovatov. Rezultat tega je izjemen navor 11.000 Nm na kolo zahvaljujoč fiksnemu prenosnemu razmerju. To zagotavlja dobre zmogljivosti tudi na zahtevnih klancih navzgor ob dosegu približno 400 kilometrov.