Nov distribucijski center

Renault Trucks je napovedal gradnjo novega skladišča rezervnih delov v središču svoje lokacije Saint-Priest v Lyonu. Raztezalo se bo na 46.000 m² in predstavljala naložbo v vrednosti 132 milijonov evrov. Stavba, ki naj bi bila odprta leta 2028, bo vsebovala globalni distribucijski center znamke za rezervne dele.

Distribucijski center Renault Trucks
Distribucijski center Renault Trucks | Foto: Renault Trucks

Renault Trucks je razkril načrte za izgradnjo novega globalnega centra za distribucijo rezervnih delov v Saint-Priestu na obrobju Lyona, ki bo nadomestil starejše objekte. Z vlaganjem skupaj 132 milijonov evrov v izgradnjo te nove najsodobnejše logistične platforme francoski proizvajalec in skupina Volvo, ki ji pripada, dokazujeta svojo zavezanost trajnosti proizvodnih virov in ponovno potrjujeta močne lokalne korenine Renault Trucks v območju Lyona.


Strateška selitev in optimizacija poslovanja

Ker stoletna zgradba distribucijskega centra v Vénissieuxu ni bila več primerna za okoljske in operativne zahteve njegovih logističnih dejavnosti, je Renault Trucks preučil vse možnosti, vključno s selitvijo na drugo lokacijo. Na koncu se je proizvajalec odločil, da svojo logistično platformo preseli v lokacijo Saint-Priest, kjer je trenutno njegova tovarna za proizvodnjo osi. Poleg tega se ta tovarna pripravlja na selitev v sosednji Vénissieux, blizu tovarne za proizvodnjo motorjev. V prihodnjih treh letih bodo potekala velika dela za selitev logistične platforme na lokacijo starega obrata, pri čemer bo najprej treba porušiti obstoječo stavbo in dekontaminirati zemljo. 

Stavba, ki bo gostila več kot 500 zaposlenih, bo vsebovala prilagodljivo, razširljivo skladišče s 46.000 m², ki bo vključevalo standardno skladiščenje, popolnoma avtomatiziran prostor, namenjen majhnim delom, in prostor, rezerviran za shranjevanje baterij.

Bodoči distribucijski center je zasnovan tako, da izpolnjuje najstrožje varnostne standarde, vključno s popolno ločitvijo tokov pešcev, tovornjakov in vozil. Velik napor bo namenjen tudi izboljšanju ergonomije in delovnega udobja operaterjev, vključno z robotizacijo nekaterih operacij in optimizacijo skladiščnih regalov.