Frigologo preselil poslovanje v PC Komenda

Frigologo, vodilno slovensko podjetje na področju logistike živil, je z januarjem preselilo svoje poslovanje v večji in sodobnejši logistični center. Skladiščne kapacitete so povečali za dvakrat, v delu zamrznjenih živi celo desetkrat. Začetek leta pa niso zaznamovali samo s selitvijo, pač pa tudi z intenzivno prodajo skladiščnih in logističnih kapacitet, kajti podjetjem Mercator, Kodila, Zott, Žerak, Mlinotest, F.Krainer in Danone, ki že več let sodelujejo z Frigologom, se bodo v kratkem pridružila še nekatera večja ali manjša domača in tuja podjetja.

Frigologo

Selitev v nove prostore zaradi uspešne rasti podjetja
V Frigologu so se za izgradnjo novega logističnega centra odločili zaradi potrebe po večjih prostorih, saj njihovo podjetje vztrajno raste in pridobiva nove poslovne partnerje. Povpraševanje po prevozih blaga, ki zahtevajo temperaturno regulirane pogoje, je še vedno v porastu, saj je v živilski industriji čedalje večja težnja po svežih izdelkih, ki imajo čim bolj naravne sestavine in so brez konzervansov, kar pa zahteva tehnično dovršene in odlično organizirane logistične rešitve.

Na novi lokaciji širijo dejavnost v temperaturnem režimu –20 °C, kjer bodo svoje dosedanje kapacitete povečali za kar desetkrat. Logističen center v Komendi je velik 5000 m2 in omogoča skladiščenje blaga v kakovostnih in vrhunsko opremljenih prostorih v temperaturnih režimih med -20 °C in 4 °C.  Center ima 17 nakladalnih ramp ter 4 nakladalne rampe, ki so prilagojene za manjše kamione, skladiščenje blaga pa je na voljo za daljši ali krajši časovni rok.

Ob samem načrtovanju in gradnji novega logističnega centra so v podjetju mislili na zaposlene, saj želijo nuditi dobro in stimulativno delovno okolje, zato so iskali rešitve, ki bodo povečale zadovoljstvo zaposlenih in hkrati prinesle boljše delovne procese ter rast podjetja.

Uspešno zaključeno poslovno leto 2016
V preteklem letu so si v Frigologu zastavili visoke cilje in jih tudi uspešno izpeljali. Poleg gradnje logističnega centra so implementirali nova informacijska orodja, ki jim omogočajo boljše delovanje znotraj podjetja in s tudi s poslovnimi partnerji, temu pa je sledila reorganizacija podjetja. Zadovoljni so, da so v začetku novega leta začeli poslovati v novih prostorih v PC Komenda, kjer v letošnjem letu, ko bodo stekli vse delovni procesi, pričakujejo tudi odpiranje novih delovnih mest.

Fotogalerija