MAN TGE Next Level
26.04.2024 TGE modelno leto 2025 je dobil veliko število varnostnih sistemov, od tega 11 serijskih od skupno 27 na voljo, nova p...
BMW je v sodelovanju s tehnološkim podjetjem Trailer Dynamics v svojih logističnih operacijah uspešno preizkusil polpriklopnik, opremljen z električnim pogonom.
Za razliko od klasičnega polpriklopnika je električni polpriklopnik Trailer Dynamics iz Eschweilerja opremljen z lastno baterijo in električno pogonsko osjo, ki zagotavlja dodatno moč vlačilcu med speljevanjem in na klancih, kar posledično zmanjša porabo goriva. Integrirani senzorji na kraljevem čepu med vlačilcem in prikolico zagotavljajo optimalno razmerje obremenitve in s tem najboljšo možno porabo goriva.
BMW je izvedel štiri teste električnega polpriklopnika na kratkih in srednjih razdaljah okoli lokacij BMW Group v Dingolfingu in tri teste na dolge razdalje med Mammingom na Spodnjem Bavarskem in tovarno BMW Group v Leipzigu. Testi na srednjih razdaljah z dnevno kilometrino do 250 kilometrov so potekali štiri zaporedne dni na logističnih poteh okoli lokacij BMW Group v Dingolfingu.
Po drugi strani so bili testi na dolge razdalje med Leipzigom in Mammingom, z dnevno do 450 prevoženimi kilometri, opravljeni z obremenitvijo več kot 16 ton (baterijski moduli za električne avtomobile BMW). Po podatkih BMW Group je bil v kombinaciji z dizelskim tovornim vozilom dosežen povprečen 46-odstotni prihranek goriva na kratkih in srednjih razdaljah ter več kot 48-odstoten na dolgih razdaljah.