Scania tudi na smučiščih

Po daljšem obdobju so se pri podjetju Ohara Corporation odločili, da posodobijo ponudbo vozil za urejanje smučišč. In zahteve, ki so jih imeli pri izbiri motorjev so bile: majhne emisije škodljivih emisij, tiho delovanje motorja in veliko navora, ki ga stroji za urejanje smučišč potrebujejo.

Image
Japonci so odločili za model Rizin, ki uporablja 9,3-litrske motorje Scania s 350 KM in 1.800 Nm navora.

Na Japonskem je s snegom potrebno ravnati previdneje, saj so smučišča na nižjih nadmorskih višinah v primerjavi z evropskimi ali ameriškimi smučišči. Zaradi tega je sneg bolj vlažen in sipek, prav tako pa so tudi okoljske zahteve strožje.

»Novi japonski predpisi o količini škodljivih snovi so postavili še višje zahteve. Preverili smo več dobaviteljev motorjev in ugotovili, da motorji Scania odgovarjajo našim zahtevam, poleg tega pa vemo, da njihovi motorji dobro delujejo v zimskih razmerah,« je dejal Minoru Baba, pomočnik vodje dizajna vozil v podjetju Ohara.

Podjetje Ohara je motorje Scania uporabljalo že v preteklosti in jih preizkušalo na raziskovalnih vozilih na Arktiki. Na koncu so se Japonci odločili za model Rizin, ki uporablja 9,3-litrske motorje Scania s 350 KM in 1.800 Nm navora. 

Sorodne vsebine

FUSO

Prihodnost urbanega transporta

15. december 2017 Pri Daimler Trucks so evropskim strankam predali prve, popolnoma električno gnane tovornjake FUSO eCanter. In sicer s...

Scania

Zasloni namesto vzvratnih ogledal

15. december 2017 Digitalni zasloni na tovornjakih bi lahko v kratkem zamenjali običajna ogleda, izničili mrtve kote in izboljšali vidl...

Volvo

Novi sistem z dvema akumulatorjema

14. december 2017 Volvo Trucks v serije FH in FM uvaja nov sistem z dvema akumulatorjema, ki zagotavljata dovolj energije za vse sistem...

Optifuel Challenge 2017

Mednarodno tekmovanje v varčni vožnji

13. december 2017 Renault Trucks je oktobra v španskem mestu Toledo že četrtič organiziral finale mednarodnega tekmovanja o varčni vožn...