»Transformerji« tudi med prikolicami

Schmitz Cargobull Transformers priklopnik naj bi zmanjšal emisije CO2 za 25 odstotkov po tonskem kilometru v primerjavi s konvencionalnim priklopnikom.

»Transformerji« tudi med prikolicami

Zahvaljujoč vgrajeni bateriji in elektromotorju, se moč prenese preko menjalnika in grednega kolesa navzdol do pogonske osi, ki zagotavlja električni pogon za delovanje pogonskega sistema. Baterije z zmogljivostjo 22 kWh so vgrajene v šasijo prikolice in napajajo elektromotor moči 80 kW z največjim navorom od 200 Nm. Vgradnja hibridnega pogona poveča celotno maso prikolice za 1.140 kg. Med zaviranjem se baterije polnijo.

Za boljšo aerodinamiko na cesti so izboljšali aerodinamično obliko priklopnika. Sprednji del je sedaj bolj zaobljen s stranskimi krili in zadnjimi deflektorji. Na novo so dodali nastavljivo višino strehe, ki se po novem lahko spusti (če tovor to dopušča).