Sodelovanje nemškega proizvajalca olj z ekipo lige NBA

Nemški strokovnjak za olja in dodatke LIQUI MOLY bo začel sodelovati s klubom Chicago Bulls. Z oglaševanjem na stadionu in družbenih medijih naj bi izkoristili široko pozornost, ki jo uživa ta ameriška košarkaška ekipa. Za to bo LIQUI MOLY plačal znesek s kar sedemmestno številko. »Do zdaj je to naša največja sponzorska pogodba v Severni Ameriki,« pravi Peter Baumann, vodja trženja v podjetju LIQUI MOLY.

LIQUI MOLY

Logotip proizvajalca olj bo na igrišču United Center jasno viden, med drugim na obeh koših in na digitalnih medijih ekipe Bullsov. Poleg tega bo imel LIQUI MOLY možnost, da svoje stranke povabi na tekme ekipe Chicago Bulls.

»To čezatlantsko sodelovanje ni zgolj investicija v naše ameriško poslovanje, temveč se bo odražalo mnogo širše,« pravi Peter Baumann. Na stotine milijone gledalcev po vsem svetu spremlja tekme lige NBA, ki je daleč najbolj priljubljena košarkaška liga na svetu. Ekipa Chicago Bulls ima še posebej številčne in zelo zveste oboževalce, ne le v Severni Ameriki, temveč tudi v Južni Ameriki, Evropi, Aziji in Avstraliji. Ocenjuje se, da jih je po svetu kar 175 milijonov - tega števila ne presega nobena druga profesionalna ekipa v ZDA.

»Privlačna športna zvrst, znana liga in močna ekipa s številnimi privrženci se nam zdi odlična kombinacija,« pojasnjuje Peter Baumann. »S tem sodelovanjem želimo povečati prepoznavnost znamke LIQUI MOLY, zlasti v Severni Ameriki, pa tudi širše,« pravi Baumann. S svojo mednarodno naravnanostjo veljata na svojem zadevnem področju tako ekipa Chicago Bulls kot podjetje LIQUI MOLY za globalni znamki.

»Veselimo se, da smo s podjetjem LIQUI MOLY našli močnega partnerja. Visokokakovostna blagovna znamka, ki si z nami deli globalno karizmo ter stalno prizadevanje za kakovost in vrhunskost, nam zelo ustreza,« pravi Matthew Kobe, podpredsednik oddelka za poslovne strategije in analitiko pri klubu Chicago Bulls. 

Čeprav podjetje LIQUI MOLY glavnino sponzorstva nameni motošportu, se blagovna znamka vedno pogosteje pojavlja izven tekmovalnih stez. V svoji domovini Nemčiji je LIQUI MOLY že več let ekskluzivni partner košarkaškega kluba Ratiopharm Ulm iz nemške lige Bundesliga. V ZDA pa se LIQUI MOLY že eno leto vključuje v hokej na ledu - sodeluje namreč s klubom LA Kings iz lige NHL.

Poslovanje podjetja LIQUI MOLY v ZDA je v razcvetu. Promet se je v prvem polletju povečal za več kot 40 odstotkov v primerjavi s prejšnjim letom. Pred tem je podjetje obsežno vlagalo na ameriškem trgu in v zadnjih dveh letih tam več kot podvojilo število zaposlenih.