Prihodnost hlajenja in gretja električnih vozil

Na sejmu Busworld 2017 je Webasto predstavil kar nekaj novosti iz svojega pestrega prodajnega programa. Nemško podjetje je na ogled postavilo inovativne sisteme ogrevanja, na primer visokonapetostni grelec (HVH) za električne in hibridne avtobuse. Drugi prav tako (in vedno bolj) pomembni produkt pa so visokonapetostni baterijski sistemi za avtobuse, ki bodo v prihodnje obogatili prodajni program Webasta.

Image
Visokonapetostni baterijski sistemi za avtobuse, ki bo v bodoče obogati prodajni program Webasta.

Inovativne rešitve za električne avtobuse
Elektromobilnost postaja vse pomembnejša na tržišču, ki v zadnjih letih dosega korenite spremembe in izrazito rast. Prehod od fosilnih goriv k električnim pogonom poteka vse hitreje in avtobusi javnega prometa so odlična priložnost tudi za podjetja, kot je Webasto. 

Kot poudarjajo pri Webastu, se osredinjajo na zmanjšanje energijske porabe in izboljšanje obstoječih baterijskih sistemov. Pri tem si podjetje pomaga z znanjem s področja klimatskih naprav, kar je omogočilo tudi razvoj visokonapetostnih baterijskih sistemov, ki imajo dobre karakteristike in dolgo dobo delovanja. Ti sistemi so lahko razviti za vsakega proizvajalca posebej. 

Sistem HVH ponuja udobje in varnost v notranjosti hibridnih in električnih avtobusih, obenem pa greje baterijo. Grelec je bil primarno razvit za osebna vozila, zdaj pa so ga uspešno prilagodili tudi za avtobuse in tovorna vozila. HVH 199 je zasnovan za delovanje do 870 voltov, električno energijo pa v toplotno pretvarja skoraj brez izgub. Grelna moč je nastavljiva, in sicer od 0,2 do 10 kW. Majhna je tudi masa – zgolj 2,7 kilograma.

Strešna klimatska naprava z visoko učinkovitostjo

Z modelom Cool Top 190/220 RT-C so pri Webastu pokazali svoj novi strešno nameščeni klimatski sistem, ki je primeren za srednje velike avtobuse. Model s hladilno kapaciteto do 22 kW je združljiv s 24-voltnimi električnimi sistemi in je lahko brez večjih stroškov nameščen na streho vozila. 

 

Sorodne vsebine

FUSO

Prihodnost urbanega transporta

15. december 2017 Pri Daimler Trucks so evropskim strankam predali prve, popolnoma električno gnane tovornjake FUSO eCanter. In sicer s...

Scania

Zasloni namesto vzvratnih ogledal

15. december 2017 Digitalni zasloni na tovornjakih bi lahko v kratkem zamenjali običajna ogleda, izničili mrtve kote in izboljšali vidl...

Volvo

Novi sistem z dvema akumulatorjema

14. december 2017 Volvo Trucks v serije FH in FM uvaja nov sistem z dvema akumulatorjema, ki zagotavljata dovolj energije za vse sistem...

Optifuel Challenge 2017

Mednarodno tekmovanje v varčni vožnji

13. december 2017 Renault Trucks je oktobra v španskem mestu Toledo že četrtič organiziral finale mednarodnega tekmovanja o varčni vožn...