Volkswagen jih že ima!

Ker se transportna in logistična branža dramatično spreminja, so tudi pri koncernu Volkswagen napovedali naskok na naslov globalnega šampiona. Temelje za to je koncern položil pred dvema letoma, ko so osnovali Volkswagen Truck & Bus. Tu pa se združujejo aktivnosti vseh petih znamk gospodarskih vozil.

Image
V prihodnjih osmih letih naj bi stopnja elektrificiranih tovornih vozil dosegla 20 odstotkov.

Čistejši pogoni, povezljivost in avtonomna vožnja so trije glavni stebri, katere bodo podpirali z znamkami VW Gospodarska vozila, VW Caminhoes e Onibus (Brazilija), MAN, Scania in storitvena platforma Rio. »Tovrstna vozila že proizvajamo,« je dejal Andreas Renschler. V prihodnjih dneh bodo namreč štiriosne in samovozeče Scanie dobavljene gradbenemu podjetju v Afriki. Tudi v Braziliji že preizkušajo majhno dostavno vozilo E-Delivery. Serijska proizvodnja je predvidena za leto 2020.

Prihodnje leto si pri MAN-u in Scaniji želijo v redno uporabo predati tudi električne avtobuse. Z E-TGM modelom so pri MAN-u že predstavili 26-tonski električni distribucijski tovornjak, ki ima doseg do 200 km. Devet tovrstnih vozil bodo ob koncu leta tudi predali v testno uporabo, manjša serijska proizvodnja tovrstnih tovornjakov pa je predvidena že za konec leta 2018. Renschler je ob tem še dejal, da bo v prihodnjih osmih letih stopnja elektrificiranih tovornih vozil dosegla 20 odstotkov.  

Fotogalerija

Sorodne vsebine

DAF

Miran Pavicic DAF-ov tehnik leta

24. april 2018 Tekmovanje za naziv DAF European Technician of the Year 2018 je potekalo v DAF Trucks centru v Eindhovnu, kjer je 18 ...

Dacia Duster

Gorski reševalci zaupajo Dusterjem

23. april 2018 Dacia, ena od najhitreje rastočih avtomobilskih znamk v Evropi, se je s svojo vrednoto zanesljivosti v vseh razmerah ...