Posebna predelava 8x8 tovornjaka

Volvo v povezavi s predelovalcem tovornjakov Terberg za svojo stranko pripravlja posebno verzijo gradbenega tovornjaka Volvo FMX 8x8. Vozilo je opremljeno s hidravličnim vzmetenjem na vseh treh zadnjih oseh, osi pa so med seboj oddaljene kar 180 cm, kar naredi tovornjak resnično dolg. Takšna razporeditev osi pa posledično nudi pravilnejšo razporeditev teže in s tem večjo nosilnost. Kar tri od štirih osi so krmiljene, samo tretja os ne služi krmiljenju, kar naredi tovornjak izjemno agilen. Legalno skupna masa tega posebnega Volva znaša 44,5 ton, sicer pa bi naj bil tovornjak zmožen brez težav prevažati tudi večjo maso.

Image
Posebna predelava 8 x 8 tovornjaka

Sorodne vsebine

FUSO

Prihodnost urbanega transporta

15. december 2017 Pri Daimler Trucks so evropskim strankam predali prve, popolnoma električno gnane tovornjake FUSO eCanter. In sicer s...

Scania

Zasloni namesto vzvratnih ogledal

15. december 2017 Digitalni zasloni na tovornjakih bi lahko v kratkem zamenjali običajna ogleda, izničili mrtve kote in izboljšali vidl...

Volvo

Novi sistem z dvema akumulatorjema

14. december 2017 Volvo Trucks v serije FH in FM uvaja nov sistem z dvema akumulatorjema, ki zagotavljata dovolj energije za vse sistem...

Optifuel Challenge 2017

Mednarodno tekmovanje v varčni vožnji

13. december 2017 Renault Trucks je oktobra v španskem mestu Toledo že četrtič organiziral finale mednarodnega tekmovanja o varčni vožn...