TimoCom vključuje svojo novost

Ponudnik IT storitev, podjetje TimoCom, je največjo prevozniško platformo v Evropi razširilo z novo aplikacijo! S TC Transport Order® več kot 120.000 TimoComovih uporabnikov svoja naročila prevozov prvič upravlja centralno na platformi in s pomočjo digitalizacije izboljšuje svoje vsakodnevno poslovanje.

Image
Naročniki lahko v TC Transport Order® povpraševanje po prevozu hkrati pošljejo več različnim poslovnim partnerjem.

TC Transport Order®uporabnikom omogoča neprestano digitalno poslovanje neposredno znotraj prevozniške platforme.

Tako so prevozniški posli sklenjeni prav na mestu, kjer sta se našla tovor in tovorno vozilo. »Nova aplikacija zajema upravljanje z naročili in povpraševanje po prevozu. To združuje uporabne funkcije za oba poslovna partnerja, tako da TC Transport Order® izpolnjuje posebne zahteve naročnikov in izvajalcev naročil,« razlaga Daniel Crosina, Product Manager pri podjetju TimoCom.

Digitalno povpraševanje po prevozu

Naročniki lahko v TC Transport Order® povpraševanje po prevozu hkrati pošljejo več različnim poslovnim partnerjem. Istočasno s ponudbami tako pridobijo pomembne informacije, ki jih lahko primerjajo in se odločijo, kdo bo prejel naročilo za prevoz. Uporabniki, ki imajo na voljo tovor, lahko uporabijo pripravljene obrazce za ponavljajoča se naročila prevozov. Morebitni ponudniki storitev oddajo svoje ponudbe za prevoz in si s tem zagotovijo možnost dodatnih poslov. Vsi dogodki so v vsakem trenutku dostopni, saj so prikazani pri obeh poslovnih partnerjih.

Centralno upravljanje z naročili

Upravljanje z naročili naročnikom omogoča, da hitro in enostavno digitalno dodelijo naročilo prevoza svojim poslovnim partnerjem. Naročila lahko opremijo s svojim lastnim logotipom, nogo, poosebijo dokumente in ustvarijo obrazce za ponavljajoča se naročila prevozov.

Prejemnik naročila ima nato možnost, da naročilo sprejme, ga naknadno prekliče ali zavrne. S privolitvijo izvajalca naročila je naročilu prevoza kot obojestransko zagotovilo pripeta obvezujoča pogodba. Oba poslovna partnerja s centralnim prikazom ohranita pregled nad vsemi naročili in imata njihov status ves čas pred očmi.

Za več kot 38.500 TimoComovih strank obstaja še en razlog za veselje, saj lahko novo aplikacijo popolnoma brezplačno preizkušajo do konca meseca avgusta in se prepričajo o njenih številnih prednostih ter novih možnostih. 

Sorodne vsebine

Fiat Panda

Proizvedli so jih že milijon

22. november 2017 Milijonta Fiat Panda je zapeljala s tekočega traku tovarne G. Vico Pomigliano d’Arco blizu Neaplja: to je le eden od ...

Gefco

Praznujejo 10. obletnico

22. november 2017 Podjetje GEFCO je na ljubljanskem gradu novinarjem in ostalim gostom predstavilo svoje aktivnosti, obeležili pa so tu...

Mehanik leta

Najboljši mehanik je Robert Eržen

22. november 2017 Specializirana revija Mehanik in voznik ter Žurnal24 sta tudi letos izbirala Mehanika leta. Laskavi naslov Mehanik le...

Ohara

Scania tudi na smučiščih

20. november 2017 Po daljšem obdobju so se pri podjetju Ohara Corporation odločili, da posodobijo ponudbo vozil za urejanje smučišč. In...