MAN še bolj učinkovit, ekonomičen in povezan

MAN se septembra na sejmu IAA v Hannovru predstavlja z novostmi, ki bodo še dodatno okrepile in ohranile položaj levov.

MAN še bolj učinkovit, ekonomičen in povezan

Za leto 2017 MAN združuje motorje z novimi stopnjami moči do 640 KM in izboljšane menjalnike za še bolj učinkovito in ekonomično vožnjo. Prav tako so se pri MAN-u dotaknili zunanjega in notranjega dizajna pri TG modelih, izboljšali inteligentne sisteme za pomoč vozniku ter dodali multimedijski zaslon na dotik. Istočasno se Münchenski proizvajalec pripravlja na logistične spremembe z novimi digitalnimi inovacijami in storitvami. Na sejmu bo Münchenski proizvajalec vozil razstavljal program, ki kaže trende za prihodnost. Med drugim bo predstavljena nova različica EfficientLine3, ki združuje vse tehnične in aerodinamične ukrepe za večjo učinkovitost porabe goriva, za najmanj 5 odstotkov.

Še bolj učinkoviti motorji

MAN je izkoristil nove zahteve evropske regulative in nove emisijske standarde za leto 2017, prenovil svojo paleto motorjev ter s tem naredil velik korak v optimizaciji. Ti zagotavljajo bistveno izboljšano porabo goriva, povečano dinamiko vožnje, kakor visoko stopnjo učinkovitosti. Nova generacija D38 motorjev ponuja do 640 KM in dosega navor do 3000 Nm – tudi pri nizkih vrtljajih motorjev. Ti motorji bodo na voljo tudi za klasične vlačilce in ne le za specialna vozila. Povečana moč in navor sta v družini motorjev D26, ki ponuja moč v razponu od 420 do 500 KM. Ti so pridobili dodatnih 20 KM moči in 200 Nm navora.

Poleg tega je MAN uvedel nove materiale za SCR katalizator v novih D38, D26 in D20 motorjih. Zgorevanje in naknadna obdelava izpušnih plinov je optimizirana do te mere, da je poraba še dodatno zmanjšana in izpust emisij ostaja nižji. Prvič se lahko za nove D08, D20, D26 in D38 motorje uporabijo parafinska goriva v skladu z direktivo EN 15940, kot so recimo HVO rastlinska olja.

V kombinaciji z novim in še bolj optimiziranim menjalnikom MAN TipMatic je vožnja še bolj učinkovita, ekonomična in okolju prijazna. Nove funkcije menjalnika delujejo enotno in so na voljo za klasične vlačilce 4x2. Menjalnik z 12 + 2 prestavnimi stopnjami je bil posebej prilagojen za nove motorje in za posamezno področje uporabe.

  

Nova podoba

Zunanja podoba je doživela manjšo preobrazbo. Lev je sedaj v prvem planu - znak sije na temnem ozadju in je še bolj opazen od daleč. TGX in TGS sta dobila nove okrasne prečke, ki omogočajo boljši in neoviran dotok velikih zračnih mas kar je izboljšalo hlajenje. V notranjosti so dodali tople barve z novimi materiali. Sedaj imajo vsi TG modeli svetel in kvaliteten notranji dizajn, ki je dopolnjen s prepoznavno obliko volana in logotipom leva. Poleg tega je voznikova kabina dopolnjena z novim informacijskim sistemom MMT MAN Media Truck Advanced, ki je na voljo na 5‘‘ ali 7‘‘ zaslonu. Gre za tehnologijo, ki omogoča enostavno komunikacijo z vsemi razpoložljivimi elektronskimi napravami, ki jih uporablja voznik.

Digitalizacija in povezovanje

MAN daje vse večji poudarek na mreženje in povezovanje v svetu prevozništva. Prav zato bo MAN velik poudarek dajal v prihodnosti na digitalizacijo in inovacije, ki bodo pomagale vsem prevoznikom za namene optimizacije logističnih procesov in izboljšanje učinkovitosti transportnih tokov.