Z informacijskim sistemom za vodenje skladišč oskrbujejo proizvodnjo in še več
19.04.2024 Da so konkurenčna na trgu, podjetja nenehno iščejo načine za optimizacijo procesov. Pri tem ne gre brez digitalne pre...
Motor DTI 13 je odslej opremljen s sistemom za vbrizgavanje Common Rail. Poraba goriva je zahvaljujoč boljšemu izgorevanju občutno manjša.
13-litrski motor nudi večjo moč (440, 480 in 520 KM), kar omogoča prevoz zelo težkih tovorov oziroma delo na zahtevnejših, zavitih podeželskih cestah.
Manjša teža za večjo nosilnost
Renault Trucks T 2016 je opremljen z lažjimi sklopi in sestavnimi deli, tako da je teža vozila do 114 kg manjša:
- Lažja šasija
- Aluminijasto sedlo (opcijsko)
- Strešni spojler brez kovinskega ogrodja(opcijsko)
- Lažja motorja DTI 11 in DTI 13
- Lažje pnevmatsko vzmetenje zadaj
- Lažja pogonska os
Zmanjšanje porabe goriva
Renault Trucks T modelsko leto 2016, je opremljen z novo aerodinamično opremo in z novimi tehnologijami za manjšo porabo goriva:
- aerodinamični podaljški odbijača (opcijsko)
- novi fiksni strešni spojler za manjši zračni upor (opcijsko)
- dve novi razmerji gnane osi: 2,31 in 2,47
- sprednji blatniki opremljeni z zavesicami proti brizganju, prilagojenimi tipu šasije in velikosti koles
Optivision kombinira cestno topografijo in s pomočjo senzorja v spomin shranjene poti. Na tej osnovi nudi strategijo menjavanja prestav, ki je učinkovitejša in varčnejša z gorivom.