Uspešnejši kot so načrtovali

TimoCom je v minulem poslovnem letu 2015 ponovno okrepil svoj položaj kot največja prevozniška platforma v Evropi: že več kot 110.000 uporabnikov dnevno objavi do pol milijona ponudb tovora in tovornih vozil.

Podjetje TimoCom objavilo številke za leto 2015

V obračunu celotnega preteklega leta to predstavlja: 68,1 milijonov ponudb, ki so bile leta 2015 objavljene na platformi. K povečani vrednosti podjetja sta prispevali tudi priznanji »najboljša znamka 2015« in »connect-Award«, ki ga je podelilo podjetje TomTom, velikan med telematskimi podjetji. Med uspehe lahko zabeležimo tudi uvedbo TimoComovega Messengerja z do sedaj že več kot 700.000 poslanimi sporočili.

Enormna rast ponudb tovora in tovornih vozil

Podjetje s sedežem v Erkrathu pri Düsseldorfu ima več kot 400 zaposlenih in je z letnim prihodkom v višini 56,7 milijonov evrov eno izmed najuspešnejših srednje velikih podjetij, ki ponuja IT storitve za celotno prevozniško in logistično branžo v Evropi. Še bolj zanimivih, kot so poslovne številke in več kot 7.200 pogodb z novimi strankami, je 68,1 milijonov ponudb tovora in tovornih vozil, ki so bile leta 2015 objavljene na TimoComovi platformi. To pomeni rast za 16 % v primerjavi s prejšnjim letom. Poleg naraščajočega števila strank so k rasti prispevali tudi številni novi vmesniki.

Celih 13 % vseh ponudb tovora in tovornih vozil je bilo objavljenih zaradi nove povezave med lastno programsko opremo za disponiranje TimoComovih strank in prevozniško platformo. S pomočjo teh vmesnikov so ponudbe tovora in tovornih vozil iz internih špedicijskih programov podjetij le z nekaj kliki z miško prenesli neposredno na TimoComovo platformo. Dodatno vrednost ponuja tudi funkcija sledenja TC eMap®, ki je neodvisna od ponudnika in h kateri je priključenih več kot 170 evropskih ponudnikov telematskih storitev, med katerimi so tudi slovenski. Povezave omogočajo, da ni več potrebna menjava med izbrano telematsko aplikacijo in TimoComovo platformo, s čimer lahko prihranijo pomemben čas.

TimoComove stranke še vedno zelo zadovoljne

Z anketo so ugotovili, da je občuten prihranek časa že v prvih dveh tednih po uvedbi TimoComovega Messengerja, ki se navezuje na ponudbe, opazilo 25 % vseh strank. »Četrtina naših strank je navedla, da so lahko s pomočjo Messengerja hitreje sklenili pogodbe. To je zelo dober rezultat za čas uvajanja,« povzema glavni predstavnik podjetja TimoCom, Marcel Frings.

700.000 sporočil je bilo doslej poslanih po poslovni klepetalnici. »Ne dosegamo le resnične dodatne vrednosti za TimoComove uporabnike, temveč krepimo tudi sprejemljivost le-te. Zaradi tega smo se zelo razveselili, da je bilo 86 % naših uporabnikov že pred uvedbo mnenja, da so zelo dobro obveščeni o novem izdelku,« poudarja Frings. Dobre povratne informacije strank se odražajo tudi v priznanju »najboljša znamka 2015,« za katerega so podjetje TimoCom že sedmič zapored izbrali bralci založbe ETM.

Nadaljnje inovacije za leto 2016 že v teku

Po opravljenem obračunu za preteklo leto bo TimoComov glavni predstavnik predstavil, kaj bi se naj še zgodilo v letu 2016: »Potem, ko smo z Messengerjem utrli pot, bomo v teku leta uvedli profesionalen sistem za upravljanje z dokumenti. Poleg tega širimo naše aktivnosti v Veliki Britaniji in Turčiji. Na kratko: še naprej pritiskamo na plin za naše stranke po celi Evropi.«

Svojo naslednjo novost želi ponudnik IT storitev predstaviti na največjem sejmu prevozništva in logistike, na sejmu IAA gospodarska vozila 2016 v Hannovru.