Strm padec prodaje v Rusiji

Povpraševanje na španskem, francoskem in angleškem tržišču močno narašča, medtem, ko povpraševanje v Rusiji strmo pada. Proizvajalec prikolic Schmitz Cargobull je v lanskem poslovnem letu proizvedel 44.000 prikolic (leto pred tem 45.000), pri tem pa so dosegli 1,6 milijarde evrov prihodov od prodaje (leto pred tem 1,625 milijarde evrov).

Strm padec prodaje v Rusiji

»Zahvaljujoč povečanemu povpraševanju v Zahodni in Osrednji Evropi, smo lahko uravnovesili zmanjšano povpraševanje na ruskem področju in Vzhodni Evropi,« je dejal generalni direktor Ulrich Schümer. Poslovno leto 2014/2015 se je začelo dokaj neobičajno. Povečano povpraševanje in pozitivna ekonomska rast na tržiščih Osrednje in Zahodne Evrope sta prednjačila pred povpraševanjem v vzhodnem delu Evrope.

Nova generacija Genios prikolic in številne novosti, predstavljene na IAA 2014, so dodatno pripomogle k povečanemu povpraševanju. Ker pa je v drugem kvartalu politika uvedla sankcije proti Rusiji, se je ta odzvala z protiukrepi. Prepoved izvoza hrane v Rusijo se je odrazila kot padec transportnega volumna.

»V drugem polletju 2014 se je povpraševanje občutno zmanjšalo,« poudarja Ulrich Schümer. Šele v prvem kvartalu 2015 se je povpraševanje ponovno povečalo. »Tako nam sicer ni uspelo popolnoma doseči zastavljenega cilja, toda uspeli smo vsaj približno obdržati podobne prodajne številke kot leto poprej.«