Rekordni dosežek v letu 2017

Prevozniška platforma TimoCom je v poslovnem letu 2017 nadaljevala svojo smer rasti. Z 90,7 milijoni ponudb tovora in tovornih vozil (2016: 68,3 milijonov) je podjetje iz Erkratha, ponudnik IT tehnologije, v preteklem letu doseglo novo rekordno število objavljenih ponudb. Na platformi je bilo leta 2017 v Evropi ponujenih okoli 1,4 milijard ton tovora.

TimoCom

Število uporabnikov, ki svoje prevoze upravlja digitalno na IT platformi, je z več kot 127.000 v primerjavi s preteklim letom (2016: 110.000) ponovno naraslo. Prihodek se je v letu 2017 za 5,7 milijonov povečal na 67,9 milijonov evrov. S tem je podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1997, doseglo doslej največji prihodek v svoji zgodovini. Več kot 40.000 strank (2016: 36.000) šteje ponudnik IT storitev danes.

Vodilo razvoja je z vidika predstavnika podjetja TimoCom, Gunnarja Gbureka, trajajoč dober gospodarski položaj in naraščajoča digitalizacija prevozništva in logistike v Nemčiji ter Evropi. »Špedicije in podjetja s področja industrije in trgovine pri nas le z nekaj kliki miške najdejo ustreznega prevozniškega partnerja – in obratno. Vedno več strank uporablja IT rešitve naše platforme, da se lahko prilagodljivo odzovejo na najrazličnejše zahteve prevozništva in so tako bolj učinkovite pri svojem poslovanju,« pravi Gburek.

Tako je podjetje TimoCom v letu 2017 ponudbo prevozniške platforme razširilo z aplikacijo »TC Transport Order®«. S tem imajo podjetja možnost, da svoje povpraševanje po prevozu digitalno posredujejo več ponudnikom prevozniških storitev hkrati, povprašajo po cenah in naročila dodelijo – povsem brez medijskih motenj. Od uvedbe na tržišču meseca julija 2017 je bilo poslanih že 12.900 naročil prevoza. S pomočjo »digitalnega stiska roke« med potekom naročila so se tako uresničili številni uspešni prevozniški posli.

Število priključenih telematskih sistemov, kateri so združeni na TimoComovi prevozniški platformi, se je v letu 2017 za 30 ponudnikov povečalo na število 230. Poleg tega imajo stranke možnost, da preko vmesnikov prenesejo podatke o položaju kratkoročnih prevozniških partnerjev v lastni sistem za upravljanje prevozov in jih tam obdelajo ter tako povečajo kakovost storitve in zadovoljstvo strank pri naročilih prevozov. »Danes razpolagamo z vsemi funkcijami, ki so potrebne za potek prevozništva, da poskrbimo za transparentnost v dobavni verigi,« komentira Gburek neprekinjeno nadgradnjo prevozniške platforme.

Da bi ustvarili prostor za rast, se bo podjetje TimoCom letos poleti preselilo v novozgrajeno zgradbo na sedežu podjetja v Erkrathu. Na tej in treh ostalih lokacijah na Poljskem, Češkem in Madžarskem bo tako več kot 460 zaposlenih (2016: 400) iz 34 držav delalo na nadaljnjem razvoju največje prevozniške platforme v Evropi.