»Transformerji« tudi med prikolicami

Schmitz Cargobull Transformers priklopnik naj bi zmanjšal emisije CO2 za 25 odstotkov po tonskem kilometru v primerjavi s konvencionalnim priklopnikom.

Image
Za boljšo aerodinamiko na cesti so izboljšali aerodinamično obliko priklopnika.

Zahvaljujoč vgrajeni bateriji in elektromotorju, se moč prenese preko menjalnika in grednega kolesa navzdol do pogonske osi, ki zagotavlja električni pogon za delovanje pogonskega sistema. Baterije z zmogljivostjo 22 kWh so vgrajene v šasijo prikolice in napajajo elektromotor moči 80 kW z največjim navorom od 200 Nm. Vgradnja hibridnega pogona poveča celotno maso prikolice za 1.140 kg. Med zaviranjem se baterije polnijo.

Za boljšo aerodinamiko na cesti so izboljšali aerodinamično obliko priklopnika. Sprednji del je sedaj bolj zaobljen s stranskimi krili in zadnjimi deflektorji. Na novo so dodali nastavljivo višino strehe, ki se po novem lahko spusti (če tovor to dopušča).

Sorodne vsebine

Renault Trucks

Prepričal s svojim dizajnom!

19. februar 2018 Francoski proizvajalec Renault Trucks je prejel nagrado German Design Award v kategoriji Transport, ki jo podeljuje n...

PSA

Nova generacija modelov

19. februar 2018 PSA je za nova vozila razvil inovativno platformo in postavil merila v segmentu LAV (vozila za prostočasne dejavnosti...

Prodajni rezultati 2017

Statistika prodaje gospodarskih vozil

17. februar 2018 Kot vsako leto do sedaj, smo tudi letos pripravili podroben pregled prodaje oziroma prvič registriranih novih gospoda...

Schmitz Cargobull

Proizvedli že milijon osi ROTOS

16. februar 2018 V proizvodnem obratu Schmitz Cargobull v Altenbergu je ob koncu septembra montažno linijo zapustila že milijonta os R...