»Transformerji« tudi med prikolicami

Schmitz Cargobull Transformers priklopnik naj bi zmanjšal emisije CO2 za 25 odstotkov po tonskem kilometru v primerjavi s konvencionalnim priklopnikom.

Image
Za boljšo aerodinamiko na cesti so izboljšali aerodinamično obliko priklopnika.

Zahvaljujoč vgrajeni bateriji in elektromotorju, se moč prenese preko menjalnika in grednega kolesa navzdol do pogonske osi, ki zagotavlja električni pogon za delovanje pogonskega sistema. Baterije z zmogljivostjo 22 kWh so vgrajene v šasijo prikolice in napajajo elektromotor moči 80 kW z največjim navorom od 200 Nm. Vgradnja hibridnega pogona poveča celotno maso prikolice za 1.140 kg. Med zaviranjem se baterije polnijo.

Za boljšo aerodinamiko na cesti so izboljšali aerodinamično obliko priklopnika. Sprednji del je sedaj bolj zaobljen s stranskimi krili in zadnjimi deflektorji. Na novo so dodali nastavljivo višino strehe, ki se po novem lahko spusti (če tovor to dopušča).

Sorodne vsebine

DAF Trucks

Popolnoma električen CF

22. maj 2018 DAF Trucks je skupaj s partnerskim podjetjem VDL Group pripravil prvo serijo tovornjakov CF Electric. Tovornjaki bodo...

Mercedes-Benz

V razred v izvedbi Night Edition

21. maj 2018 Zunanjost izvedbe Night Edition poudarjajo črna ohišja vzvratnih ogledal, ekskluzivna sedemkraka AMG 19-palčna alumi...

Transport & Logistika

Transport Show 2018 – 25. in 26. maj

21. maj 2018 Vabimo vas na največjo razstavo gospodarskih vozil, prikolic, dodatne opreme in drugih spremljajočih dejavnosti v Slo...

MAN Trucks

Nova generacija tovornjakov

20. maj 2018 MAN Trucks se ukvarja z razvojem naslednje generacije tovornjakov. Govorice pa kažejo, da so v razvoj vključeni tudi ...