Ceneje kot z letalom, hitreje kot z ladjo

Skupina GEFCO je v Evropo pripeljala svoj prvi kontejnerski vlak, ki je po 11.000 km dolgem potovanju pripeljal blago iz Kitajske v Francijo. Vlak je za stranko PSA v manj kot treh tednih pripeljal 12,2 metrske kontejnerje iz kitajskega Wuhana v Dourges v severni Franciji.

Ceneje kot z letalom, hitreje kot z ladjo

Izjemno popotovanje po Svileni poti
Blok vlak, ki je odpeljal iz kitajskega Wuhana 3. novembra 2017, je kontejnerje prevažal skozi Kazahstan, Rusijo in Belorusijo. Storitve na progi med kazahstanskim Dostykom in beloruskim Brestom je opravljal konzorcij železniških družb United Transport and Logistics Company (UTLC).

Blok vlak je nadaljeval svojo pot skozi Poljsko in Nemčijo ter prispel na francoski terminal Dourges 22. novembra 2017. Po opravljenih formalnostih je bila pošiljka poslana neposredno v tovarno Française de Mécanique, podružnico PSA, v Douvrin.

Po popotovanju skozi sedem držav vzdolž trgovskega koridorja Svilena pot s povprečno hitrostjo 600 km na dan, je vlak, naložen z 12,2 metrskimi kontejnerji, prispel na cilj v manj kot treh tednih.

V sodelovanju s partnerskimi železnicami je projekt vodila in koordinirala družba GEFCO s svojimi špedicijskimi skupinami v Šanghaju, Moskvi in Parizu. Ta prvi v celoti kontejnerski vlak je del iniciative OBOR (One Belt, One Road), ki jo je kitajska vlada predstavila s ciljem razvoja nove Svilene poti za povezavo Kitajske z Evropo.

Povezava s Francijo, ki je bila uvedena s to pošiljko, je pomemben napredek, ki izboljšuje položaj Francije na novi Svileni poti. Zbližuje pošiljatelje in prejemnike, saj je bila vse do zdaj večina končnih destinacij nove Svilene poti v Nemčiji in na Poljskem.

GEFCO se osredotoča na novo Svileno pot
Kitajska vlaga ogromna sredstva v razvoj in promocijo železniškega transporta med Azijo in Evropo, Skupina GEFCO pa nadaljuje z razvojem svojih železniških storitev, ki zadovoljujejo rastoče potrebe njenih strank po prilagodljivih rešitvah na tem področju.

Železniški tovorni prevoz se dopolnjuje z zračnim in pomorskim prometom. Ima svoje konkurenčne prednosti, tako gospodarske kot ekološke, pri prevozu časovno kritičnih izdelkov, kot so deli za avtomobilsko industrijo in elektronski izdelki, ki prihajajo iz Kitajske, kakor tudi za prevoze potrošnih dobrin, hlajene prevoze in prevoze nadomestnih delov za kitajski trg poprodajnih storitev v obratno smer. Čas prevoza se za stranke glede na pomorski promet skrajša za polovico. V primerjavi z zračnim tovornim prometom je železnica mnogo cenejša in manj onesnažuje okolje.

GEFCO povprečno mesečno upravlja z železniškimi prevozi v obsegu 300 TEU v obe smeri.