Tako še niste kupovali vozila!

GarageOnNet je sistem, ki poveže vsak avtomobil s svetovnim spletom, pomaga prodajalcem in kupcem avtomobilov.

Aplikacija, ki olajša nakup vozila

Sistem GarageOnNet so razvili na Ptuju v istoimenskem start upu. Od idejne zasnove in prvih skic do delujočega sistema so potrebovali dve leti. V ekipi GarageOnNet je sedem avtomobilskih in tehnoloških navdušencev. Med njimi so programerji za android, programer za iOS in spletni programer ter specialist za razvoj strojne opreme. Drugi skrbijo za poslovne stike in iskanje strank.

Najprej slovenski, nato še tuji trg
Ekipa je najprej začela razvoj mobilne aplikacije, potem so se odločili, da bodo sami razvili tudi napravo Bluetooth, ki so jo poimenovali GON+. Napravo enostavno vstavijo v avto in ta že komunicira z mobilno aplikacijo, pojasnjuje vodja ekipe Aljaž Vidovič. Lani jeseni so prvo verzijo aplikacije ponudili v spletni trgovini Google Play, zadnjega pol leta pa sistem preizkušajo v mariborski avtohiši KMAG. Testi so v veliki meri uspešno končani, zdaj urejajo vse potrebno, da bodo lahko sistem ponudili vsem avtohišam na trgu. Podobnega sistema ni na trgu, ugotavlja Vidovič. Z GarageOnNet nameravajo najprej osvojiti slovenski trg, potem pa se razširiti globalno.

Prilagojena vsaki posamezni avtohiši
Vsaka avtohiša, vključena v sistem GarageOnNet, ima v mobilni aplikaciji svoj profil avtohiše, v katerem lahko prikaže svoja nova in rabljena vozila, ki so na prodaj. Prodajalec avtomobilov v aplikaciji enostavno lahko ustvari prodajni profil vozila in vanj vnese vse pomembne prodajne podatke o vozilu, tehnične podatke vozila in doda galerijo slik, s čimer ustvari celoten prodajni profil, ki vozilo predstavi potencialnemu kupcu. Nekateri spletni oglasniki v tujini omogočajo neposreden prenos podatkov iz spletnega oglasa v mobilno aplikacijo, pri nas takih oglasnikov še ni. V aplikaciji ustvarjen profil vozila se poveže z napravo GON+, nameščeno v avtu. Naprava GON+ deluje na osnovi brezžične tehnologije Bluetooth. Podobna tehnologija se na primer uporablja v muzejih za predstavitev eksponatov in v večjih trgovskih središčih za privabljanje strank.

Pridobijo tudi avtohiše
Ko pride kupec na parkirišče, kjer ponujajo več deset rabljenih vozil, lahko vidi na svojem pametnem telefonu profile vseh vozil, razvrščene od najbližjega do najbolj oddaljenega. S klikom na vozilo pa lahko pridobi vse relevantne informacije o avtu. Pomoči prodajalca ne potrebuje nujno, zato lahko pregleda ponudbo vozil tudi zunaj delovnega časa in se preko aplikacije prijavi na testno vožnjo ali ogled vozila. Sistem lahko uporablja tudi prodajalec pri predstavitvi vozil in za pridobivanje podatkov o zanimanju kupcev za posamezno vozilo. Prav tako avtohišam ponuja analitiko njihovega prodajnega salona in parkirišča z rabljenimi avtomobili. Tako si lahko pogledajo, katero vozilo je najbolj zaželeno pri njihovih strankah, katero vozilo je bilo največkrat na testni vožnji in kateri tipi vozil se najhitreje prodajo.

Po opravljeni prodaji avtohiša lahko podari sistem kupcu, ker je seveda lahko na napravi Bluetooth GON+ natisnjen tudi logotip avtohiše, gre za lepo promocijsko darilo. Ob tem bo prodajalec v aplikaciji nastavil tudi opomnike, ki bodo vozniku sporočili, kdaj je treba na naslednji servis, kdaj je treba zamenjati gume, kdaj je treba podaljšati zavarovanje in drugo. Tako pomaga sistem GarageOnNet avtohišam tudi pri ustvarjanju dolgoročnih strank, saj jih bodo opomniki znova vabili k uporabi njihovih storitev.

Če ste lastnik prodajalne z vozili in vas zanima testiranje sistema GarageOnNet, lahko preko kontaktnih podatkov na spletni strani www.garageon.net navežete stik z ekipo in se dogovorite za uporabo njihovega sistema.