Do konca glasovanja še:

0dni 0 ur 0 minut

Kontakti

Glasovanje je zaključeno

Glasovanje se je zaključilo 30. 4. 2017. Razglasitev zmagovalcev bo 18. 5. 2017, na sejmu Gospodarska vozila v Celju, na razstavnem prostoru revije Transport & Logistika, v hali K 07.

Zmagovalci izbora GVl 2017


Slovenski tovornjak leta 2017

Scania S in R

Leta razvoja in milijoni testnih kilometrov so bili potrebni, da je Scania končno predstavila povsem novo vozilo, ki na novo postavlja temelje v razredu težkih gospodarskih vozil. Kljub precej bolj ostrim linijam se že na daleč vidi, da gre za »čistokrvno« Scanio. Švedi so hkrati predstavlili novo serijo R, ki ima majhen motorni tunel v kabini in povsem novo serijo S z ravnim dnom in izredno bogato opremo. Za pogon skrbijo preverjeni Euro 6 motorji, ki pa so preko motorne elektronike na novo optimirani in skupaj z novim sistemom hlajenja in aerodinamično kabino zagotavljajo tudi do 3 % nižjo porabo.


Slovenski dostavnik leta 2017

VW Crafter in MAN TGE

S pomladjo prihaja v Slovenijo najprej novi VW Crafter, nekoliko kasneje pa še njegov brat MAN TGE. Po prekinitvi sodelovanja z Mercedesom, je Volkswagen na poljskem postavil povsem novo tovoarno iz kater bosta na trg prihajala tako Crafter kot TGE. Ne glede na to, kaj se nahaja izza kabine – keson, šasija, kombi, …, je oblika tako optimirana, da se je koeficient zračnega upora znižal na vsega 0,33. Optimalne mere vozila omogočajo odlično razmerje med velikim tovornim prostorom in relativno majhno zunanjostjo. Za pogon skrbi dvolitrski TDI agregat, ki nudi 4 stopnje moči, za prenos pa ročni 6-stopenjski ali 8-stopenjski samodejni menjalnik.


Slovenski poltovornjak leta 2017

VW Amarok

Amarok je pravi terenec, kar mu omogočajo velika oddaljenost od tal, močan motor in integralni pogon. Stalni štirikolesni pogon 4MOTION z diferencialom torsen optimalno izkorišča voznodinamične prednosti štirikolesnega pogona in je primeren tako za vožnjo po asfaltiranih cestah kot tudi za neutrjene terene Največja novost v amaroku pa je uvedba novega 3,0 V6 TDI motorja, ki zadovoljuje Euro 6 norme s pomočjo sistema SCR in dodatka aditiva AdBlue.


Slovenski avtobus leta 2017

Neoplan tourliner

Novo oblikovanje Tourlinerja je v skladu s hišno oblikovalsko doktrino Sharp-Cut-Design. Prenova sprednjega dela se začne pri strehi z novo strešno pokrivno masko. Voznikov prostor je dobil sveže barvne kombinacije in kakovostne materiale. Novo armaturno polje z novo razporeditvijo stikal ponuja vozniku pregleden in ergonomičen delovni prostor. Nov motor D2676 LOH Euro 6c je linijski šestvaljnik z 12.419 cm3 prostornine. Na voljo so tri moči motorja in dva menjalnika: ročni šeststopenjski ZF EcoShiftt in hišni 12-stopensjki samodejni MAN TipMatic.